Телефоны приемной:
+7(7232) 74-24-95
+7(7232) 74-24-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 26.03.24ж Назарбаев Зияткерлік мектебінде өткен “ІС-ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ (ACTION RESEАRCH) ЖӘНЕ САБАҚТЫ ЗЕРТТЕУ (LESSON STUDY): БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕЛЕРІНДЕ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ТӘЖІРИБЕСІ” VI АЙМАҚТЫҚ ҒЫЛЫМИ-ТӘЖІРИБЕЛІК КОНФЕРЕНЦИЯСЫНА Өскемен қаласы бойынша білі
26
март
2024

26.03.24ж Назарбаев Зияткерлік мектебінде өткен “ІС-ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ (ACTION RESEАRCH) ЖӘНЕ САБАҚТЫ ЗЕРТТЕУ (LESSON STUDY): БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕЛЕРІНДЕ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ТӘЖІРИБЕСІ” VI АЙМАҚТЫҚ ҒЫЛЫМИ-ТӘЖІРИБЕЛІК КОНФЕРЕНЦИЯСЫНА Өскемен қаласы бойынша білі

26.03.24ж Назарбаев Зияткерлік мектебінде өткен “ІС-ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ (ACTION RESEАRCH) ЖӘНЕ САБАҚТЫ ЗЕРТТЕУ (LESSON STUDY): БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕЛЕРІНДЕ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ТӘЖІРИБЕСІ” VI АЙМАҚТЫҚ ҒЫЛЫМИ-ТӘЖІРИБЕЛІК КОНФЕРЕНЦИЯСЫНА Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «№46 орта мектебінің» командасы қатысты.
Зерттеу тақырыбы: Сабақта Интербелсенді әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға бола ма?
Топ жетекшісі: Абышева Р.К
Зерттеуге алынған сыныптың сынып жетекшісі мен орыс тілі пәні мұғалімі: Ергалиева А.К
География пәні мұғалімі: Игисинова Ш.А
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Бахтиярова А.Ж
Математика пәні мұғалімі: Жуманова Ж.ЕАталған зерттеу тақырыбына байланысты команда мүшелері өткізілген сабақтар жайлы постер қорғап, қолданылған әдіс-тәсілдерімен бөлісті. 

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив