04
январь
2024
Ғылыми дәрежесі бар педагог-магистрлердің 2-тоқсан бойынша есеп беру отырысы мен жас мамандар отырысы өткізілді.
https://youtu.be/bcq_Lgwu1s4
04.01.2024ж қысқы каникул жоспары бойынша директордың ғылыми-әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары Аубакирова М.А ұйымдастаруымен ғылыми дәрежесі бар педагог-магистрлердің 2-тоқсан бойынша есеп беру отырысы мен жас мамандар отырысы өткізілді. Ғылыми дәрежесі бар педагог-магистрлер 2-тоқсан бойынша жасаған жұмыстары бойынша есеп беріп, келесі тоқсанға ұсыныстар айтылды. Жас мамандар отырысының тақырыбы: “Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құру”. Семинардың кіріспе бөлімінде мектеп психологі Медетова Ж.Қ психологиялық ахуал тудыру мақсатын қызықты ойындар жүргізді. География пәнінің мұғалімі Тугелбаева А.Т жас мамандарға қысқа мерзімді жоспар құру туралы өз кеңесімен, іс-тәжірибесімен бөлісті. Биология пәнінің мұғалімі Шакаримова А.Қ практикалық тапсырмалар орындатты. Жас мамандар қысқа мерзімді жоспардың кезеңдік бөлімдері бойынша топтық жұмыстар жасады. Семинар барысында жас мамандар қысқа мерзімді жоспар құру бойынша білімдерін толықтырып, әдіс-тәсіл түрлерімен танысты.
04.01.2024ж қысқы каникул жоспары бойынша директордың ғылыми-әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары Аубакирова М.А ұйымдастаруымен ғылыми дәрежесі бар педагог-магистрлердің 2-тоқсан бойынша есеп беру отырысы мен жас мамандар отырысы өткізілді. Ғылыми дәрежесі бар педагог-магистрлер 2-тоқсан бойынша жасаған жұмыстары бойынша есеп беріп, келесі тоқсанға ұсыныстар айтылды. Жас мамандар отырысының тақырыбы: “Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құру”. Семинардың кіріспе бөлімінде мектеп психологі Медетова Ж.Қ психологиялық ахуал тудыру мақсатын қызықты ойындар жүргізді. География пәнінің мұғалімі Тугелбаева А.Т жас мамандарға қысқа мерзімді жоспар құру туралы өз кеңесімен, іс-тәжірибесімен бөлісті. Биология пәнінің мұғалімі Шакаримова А.Қ практикалық тапсырмалар орындатты. Жас мамандар қысқа мерзімді жоспардың кезеңдік бөлімдері бойынша топтық жұмыстар жасады. Семинар барысында жас мамандар қысқа мерзімді жоспар құру бойынша білімдерін толықтырып, әдіс-тәсіл түрлерімен танысты.