04
июнь
2024
5-8,10сынып аралық емтиханды барлығы 916 оқушы тапсырды. "5"-341, "4"-445, "3"-130 Білім сапасы 88,1% Оқу үлгерімі 100%
2023-2024 оқу жылы
6В | 23 | 11 | 8 | 4 | 0 | 82 | 100% | Бахтиярова А.Ж |
6Г | 26 | 15 | 10 | 1 | 0 | 100 | 100% | Г.М.Исаханова |
6Д | 25 | 15 | 9 | 1 | 0 | 96 | 100% | Меирбаева Г.Б |
6Е | 25 | 5 | 10 | 10 | 0 | 60 | 100 | Ибраимова Г.М. |
6Ж | 26 | 5 | 14 | 7 | 0 | 73 | 100% | Ибраимов Г.М. |
6К | 22 | 2 | 14 | 6 | 0 | 72 | 100% | Ибрагимова Г.М. |
221 | 80 | 103 | 38 | 0 | 85 | 100% | ||
7А | 27 | 12 | 15 | 0 | 0 | 100 | 100% | Г.М.Исаханова |
7Ә | 20 | 7 | 6 | 7 | 0 | 100 | 65% | Абдрахманова А.Е |
7Б | 21 | 7 | 14 | 0 | 0 | 100 | 100% | Меирбаева Г.Б |
7В | 23 | 10 | 13 | 0 | 0 | 100 | 100% | Кабдуллина А.Ж. |
7Г | 19 | 8 | 10 | 1 | 0 | 95 | 100% | Ибраимова Г.М |
7Д | 23 | 14 | 9 | 0 | 0 | 100 | 100% | Сатенбаева Д.Б |
7Ж | 18 | 1 | 10 | 7 | 0 | 61 | 100% | Сейманова З.З |
151 | 59 | 77 | 15 | 0 | 94 | 100% | ||
8М | 27 | 16 | 11 | 0 | 0 | 100 | 100% | Л.Б.Елшибаева |
8М1 | 26 | 15 | 9 | 2 | 0 | 92 | 100% | Кабдуллина А.Ж |
8М2 | 24 | 14 | 8 | 2 | 0 | 91 | 100% | Кабдуллина А.Ж |
8Г | 25 | 6 | 14 | 5 | 0 | 80 | 100 | Құсманова М.Қ. |
8Г1 | 25 | 6 | 15 | 4 | 0 | 84 | 100% | Кабдуллина А.Ж. |
8Ж | 24 | 3 | 17 | 4 | 0 | 83 | 100% | Сейманова З.З |
8Ж1 | 25 | 0 | 17 | 8 | 0 | 68 | 100 | Құсманова М.Қ. |
8Ж2 | 19 | 0 | 9 | 10 | 0 | 47 | 100% | Меирбаева Г.Б |
195 | 60 | 100 | 35 | 0 | 80,625 | 100% | ||
10М | 25 | 21 | 4 | 0 | 0 | 100 | 100% | Г.М. Исаханова |
10М1 | 28 | 10 | 18 | 0 | 0 | 100 | 100% | Сатенбаева Д.Б |
10 м2 | 29 | 13 | 10 | 6 | 0 | 79,3 | 100% | Г.М. Исаханова |
10Г | 20 | 9 | 11 | 0 | 0 | 100 | 100% | Г.М. Исаханова |
102 | 53 | 43 | 6 | 0 | 94,825 | 100 | ||
916 | 341 | 445 | 130 | 0 | 97,9 | 100 |
Анализ | |||||||||
5- сынып | 5-сыныптың аралық қортынды аттестаттау тапсырмалары 3 бөлімнен тұрды. Оқушылар тапсырманы талапқа сай орындай алған. Оқылым дағдысы бойынша 2 тапсырма берілген. 1-тапсырма бойынша оқушылардың барлығы дерлік өте жақсы орындағаны байқалды, ал 2-тапсырма бойынша нақты ақпараттарды табуда қателіктер болды. 2-бөлім бойынша эссе жұмысын жазуда құрлымын сақтамаған, | ||||||||
6-сынып | 6- сынып оқушылары аралық аттестаттауды талапқа сай жаза білді. Тапсырмалар 3 бөлімнен тұрды . 1. Оқылым. Оқушылар мәтін мазмұнын жақсы меңгергендерін байқатты. 2. Жазылым . Оқушылар эссе құрылымын сақтай біледі, тақырыпты мазмұнын ашуға тырысқан, санаулы грамматикалық қателер жіберген. 3. ӘТН. Берілген тапсырмаларды оқушылар орындай білген,санаулы қателер жіберген. 2024- 2025 оқу жылында. 1. Эссе құрылымын сақтауда, тезис, аргументтер дәлелдерді нақты көрсетуге бағытталсын. 2. ӘТН. Грамматикалық тақырыптармен жүйелі жұмыс жүргізілсін. | ||||||||
7 сынып | 7- сынып оқушылары аралық аттестаттауды талапқа сай жаза білді. Оқылым тапсырмаларын орындауда мәтінді түсініп , тапсырмаларды өз деңгейлерінде орындады . Жазылым жұмысын орындауда өз ойларын жеткізуде қолданған грамматикалық нормаларды жақсы деңгейде қолдана білді. Жазылым жұмысында орташа қателер кездеседі. 2023-2024 оқу тжылында оқушыларды грамматикалық тақырыптарды меңгеруде жүйелі жұмыс жүргізілсін. | ||||||||
8-сынып | 8-сынып оқушылары аралық аттестаттауда оқылым, жазылым, ӘТН дағдылары бойынша тексерілді. Оқылым дағдыларын тексеру барысында мәтіндердерді стиль, түрі, жанр, құрылымы жағынан салыстырып, көтерілген мәселелерді анықтап, негізгі ойларды сұрақтарға жауап бере отырып, жақсы талдады. Аргументативті эссе жазуда ойларын жеткізе алады. Эссе құрылымын, даму желісін сақтайды. Мәселе бойынша шешімнің артықшылығы мен кемшілігін салыстырады. Өз жұмысында жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымын сай қолданды, бірақ қабаттасып қойылатын тыныс белгілеріне байлаеысты аз оқушы қолданды. ӘТН: сөздік қор мен сөздік құрылымдарды жазба жұмыстарында қолданды. Бірыңғай сөйлем мүшелерін жақсы қолданып, айқындауыш сөздерді қолданған аз болды. Келесі оқу жылына қойылған мақсат каллиографиямен жұмыс жасау, мемлекеттік емтихан тапсыруға дайындау. | ||||||||
10 сынып | 10-сынып оқушылары аралық қорытынды аттестаттау жұмысын ереже мен талапқа сай орындады. Жұмысты орындау барысында білім алушылар оқу жылы көлемінде алған білімдерін, тақырыптық материалды меңгеру деңгейлерін, білім негіздерін көрсете білді. тапсырмалар 3 бөлімнен тұрды: 1-бөлімдегі оқылым тапсырмасын орындауда мәтін идеясын, тақырыбын анықтай алған. мәтін бойынша өз ойларын толық түйіндеген. 2-жазылым тапсырмасында эссе жұмысының тақырыбын дәлел, аргументті нақты келтіре отырып ойларын пайымдап жаза алған. 3-ӘТН бөлімінде аналитикалық, морфологиялық, грамматикалық талдау жұмыстарын ережеге сай жасаған. Кейбір оқушылар мәтін бойынша нақты тұжырым жасай алмаған. Эссе тақырыбын, мазмұнын аша алмаған, тезис сөйлемге аргументтер толық келтірмеген. Сонымен қатар, кейбір оқушыларда жазылым жұмыстарында емле, тыныс белгісінен, сөзді орынды қолданудан қателер жіберген. Ұсыныс: 1.Оқушыларды жыл көлемінде оқу мақсатының негізінде аралық аттестаттауға дайындау; 2. ӘТН талдау тапсырмаларын көбірек орындату; 3. Сауатты, көркем жазу дағдыларын дамыту |