2022-2023 оқу жылына 0 "Б" мектепалды даярлық сыныбының даму картасы
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Амангелді Алтынай Баланың жасы 5 жас Сыныбы: 0 Б мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Күш жаттығу кезіңде еркін жаттығу жасай алады; Лақтыру, қағып алу жаттығулары арқылы қозғалыстың негізгі түрлерін орындауды үйрету; Қалыпты жағдайды қабылдау қабілетін қалыптастыру. | Ертеңгілік гимнастиканың жаттығулар кешенінорындай алады, негізгі қимылдардың алуан түрлерін орындауда сандық және сапалық көрсеткіштерге ие | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Барлық дыбыстарды айта алады; Дыбыстарды анық айтуды , интонацияны игерген; Баяндау сипатын сезініп, шығармалардың мазмұнын эмоционалды қабылдай алады;Өлеңді эмоциямен оқи алуды жетілдіру | Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады; Қатаң және ұяң дауыссыздарды ажыратады; | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | Геометриялық пішіндерді дұрыс атап, ажырата білуге үйрету. 10-ға дейін кері қарай санауды біледі.Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету | Заттарды түрлі белгілері (түсі, пішішні, өлшемі, материалы қолданылуы)бойынша салыстыра алады;Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және ажыратады; | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | А Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу. Үзік сызықтарды салу білігін бекіту лақанмен тік және дөңгелетіп илеуді үйрету. | Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады; | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Қазақстан елінің туын танып,атай білуге үйрету. Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу | Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Байгажин Ислам Баланың жасы 6 жас Сыныбы: 0 Б мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Жүру, жүгіру , өрмелеу қозғалыстарының негізін қалыптастыру; | Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтайды; | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Сөздік қоры жақсы дамыған. | Сөйлеу мәнерінің тәсілдерін сөйлеу қарқыны , интонация сақтайды; Тілдегі барлық дыбыстарды анық айтады; Шығарма жанрларын тақпақ, ертегі, әңгіме және т.б. ажырата алады; | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | «біреуде», «біреуден», «біреу», «көп» түсініктерін бекіту | Ұзындығы , ені, биіктігі, жуандығы бойынша бірдей екі түрлі және бірдей заттарды салыстыруды біледі; Салыстыру нәтижесін сөзбен жеткізеді; | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | Пішіндерді бояу дағдыларын жетілдіру | Сурет салу кезінде қарындашты , фломастерді , қылқаламды қолында еркін ұстай алады; Түстерді таниды; | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету | Отбасы мүшелері туралы әңгімелейді, оларға өзінің қарым- қатынасын білдіреді; Айналасындағы заттардың міндеттерін біледі; | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Болатбек Көзайым Баланың жасы 5 жас Сыныбы: 0 Б мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Сапта өзінің орнын таба алу,бір-бірден қатарға тұру дағдысын қалыптастыру. | Ертеңгілік гимнастиканың жаттығулар кешенінорындай алады, негізгі қимылдардың алуан түрлерін орындауда сандық және сапалық көрсеткіштерге ие; | Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру. | Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады. |
Коммуникация | Үнді дыбысты (Р) дұрыс дыбыстауды қалыптастыру | Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады; Қатаң және ұяң дауыссыздарды ажырата алмайды; | 3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету. | Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады. |
Таным | 10-ке дейін кері қарай санауды бекіту | Заттарды түрлі белгілері (түсі, пішішні, өлшемі, материалы қолданылуы)бойынша салыстыра алады; Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және ажыратады; | Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру. | Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі. |
Шығармашылық | Қарапайым сюжетті композиция құрастыруға үйрету. | Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады; | Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары) | Сурет салудың техникасын меңгерген. |
Әлеумет | Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету | Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие; Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады; | Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету. | Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6 ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Болатбеков Рамазан Баланың жасы 5 жас сыныбы :0 Б мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Сапта өзінің орнын таба алу,бір-бірден қатарға тұру дағдысын қалыптастыру | Қимыл – қозғалыс ережесі ойындарын бұзбай ойнауды меңгереді | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Өз ойларын еркін білдіріп, мәтіннің мазмұны бойынша әңгімелеуді үйрету | Дауысты,дауыссыз дыбыстарды ажырата алады,2-3 сөзден сөйлем құрйды | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | Уақыт өлшем бірліктері мен тәулікті күнделікті өмірде пайдалануды меңгереді. | 1-10ға дейін тура,кері санай алады,бүті,бөлік,ширек туралы түсінік қалыптастыру | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | Сурет салып үйрену | Суретті бояу дағдыларын жетілдіру | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету | Ай аттарын,жыл мезгілдерін ,құбылыстарды ажырата алады | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Боранбаева Рамина Баланың жасы 5 жас сыныбы : 0В мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Сапта өзінің орнын таба алу,бір-бірден қатарға тұру дағдысын қалыптастыру | Қимыл – қозғалыс ережесі ойындарын бұзбай ойнауды меңгереді | Қимыл ойындар ойнайды,сапқа тұрады,бірігіп жаттығулар жасайды | Топтан қалмай жатты,уларды бірігіп жасайды. |
Коммуникация | Сөздік қоры орташа дамыған,орысша сөйлейді. Дыбыстарды дұрыс айта алмайды. | Дауысты,дауыссыз дыбыстарды үйрету,сөздік қорын дамыту,2-3 сөзден тұратын сөйлем құрап үйрену | 2-3 сөзден тұратын сөздерді айтуға қиналады,орыс тілінде ғана түсінеді,қазақша сөйлей алмайды | Қазақша сөйлеуге қиналады |
Таным | Түстерді ажыратады, санай алмайды, геометриялық пішіндерді ажыратады Есте сақтауы орташа. | 1-10ға дейін тура,кері санауды үйрету Кеңістікті бағдарлауды қалыптастыу | Кері санауды білмейді,кейбір цифрларды ғана таниды. | Есеп шығара алмайды |
Шығармашылық | Сурет салып үйрету,қол маторикасын дамыту,қайшымен түзу қиюға үйрету | Суретті бояу дағдыларын жетілдіру,ұқыпты бояуға үйрету | Суреттерді бастырып салады,бояйды | Шығармашылық дағдылары қалыптасқан |
Әлеумет | Қоршаған орта туралы түсінігі бар. Өз ойын жеткізе алмайды | Ай аттарын,жыл мезгілдерін қайталау,қазақша сөйлеуге баулу | Қазақша сөйлей алмайды | Қоршаған ортаны,табиғатты қорғау,үлкендерді сыйлау ұғымдарын меңгерген |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Ғалым Мансұр Баланың жасы 6 жас сыныбы : 0 Б мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Лақтыру, қағып алу,жаттығулары арқылы қозғалыстың негізгі түрлерін орындауды үйренеді; | Бір қатарға тұра алады, сап түзеп жүруден бір және екі қатармен қайта тұра алады, бір орында бұрылады. | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Сөздік қоры аз,орысша сөйлейді ,тақпақ жаттайды | Өлеңдерді саналы , эмоционалды түрде жатқа айтады; Ертегі кейіпкерлеріне жанашырлық танытады; | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | Түстерді біледі, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алады,1-10 ға тура, кері санайды | Түстерді ажырата алмайды. геометриялық пішіндерді ажыратады Есте сақтау қабілеті жақсы . | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | Қыл қаламды пайдалана алады,ұқыпты бояйды | Сурет салу кезінде қарындашты , фломастерді , қылқаламды қолында еркін ұстай алады; Түстерді таниды; | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Ай аттарын,төрт мезгіл,апта күндерін қайталату | Ойын жеткізе алады. Қоршаған орта туралы түсінігі бар. | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Ерікұлы Айбар Баланың жасы 6 жас сыныбы : 0 Б мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Қалыпты жағдайды қабылдау қабілетін қалыптастыру. | Адамның дене құрылысы, маңызды мүшелері жайлы білуге тырысады.Негізгі пайдалы азық – түліктерді атауға тырысады.. Аурулардың алдын алудың негізгі шаралары туралы түсінікке ие; | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Өлеңді эмоциямен оқи алуды жетілдіру | Өлеңдерді саналы , эмоционалды түрде жатқа айтады; Ертегі кейіпкерлеріне жанашырлық танытады; | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | Геометриялық пішіндерді дұрыс атап, ажырата білуге үйрету. | Түрлі құрастыру тәсілдерін қолдана отырып, қағаз парағын түрлендіреді; Туған өлкенің кейбір өсімдіктері туралы біледі; | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | Алақанмен тік және дөңгелетіп илеуді үйрету. | Төртбұрышты пішіндегі заттарды , оларды дөңгелек пішіндегі бейнелермен исәйкестендіріп, бейнелей алады; | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Қазақстан елінің туын танып,атай білуге үйрету. | Таныс ағаштарды, бөлме өсімдіктерін ,көкөністер мен жемістердің 3-4 түрін, үй жануарларын және жабайы жануарларды , құстарды , жәндіктерді таниды және атайды; | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Кеңесхан Айша Баланың жасы 5 жас сыныбы : 0Б мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Күш жаттығу кезіңде бала тез шаршап қалады,организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек. | Ертеңгілік гимнастиканың жаттығулар кешенінорындай алады, негізгі қимылдардың алуан түрлерін орындауда сандық және сапалық көрсеткіштерге ие; | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру. | Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады; Қатаң және ұяң дауыссыздарды ажырата алмайды,дауысты,дауыссыз дыбыстарды біледі | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | 10-ға дейін кері қарай санауды бекіту.Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету. | Заттарды түрлі белгілері (түсі, пішішні, өлшемі, материалы қолданылуы)бойынша салыстыра алады; Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және ажыратады; | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу. Үзік сызықтарды салу білігін бекіту | Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады; | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу. | Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие; Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады; | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Қайырқан Ақтөре Баланың жасы 5 жас сыныбы : 0 Б мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Негізгі қимылдарды орындау дағдыларын жетілдіру | Ертеңгілік гимнастиканың жаттығулар кешенінорындай алады, негізгі қимылдардың алуан түрлерін орындауда сандық және сапалық көрсеткіштерге ие; | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға дағдыландыру | Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады; Қатаң ,үнді, ұяң дауыссыздарды ажырата алмайды;дауысты,дауыссыз дыбыстарды біледі | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | Геометриялық пішіндерді дұрыс атауға және ажырата алуға үйрету | Заттарды түрлі белгілері (түсі, пішішні, өлшемі, материалы қолданылуы)бойынша салыстыра алады; Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және ажыратады; | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | Сурет салу кезінде қылқалам, фломастер,қаламды еркін ұстау қабілетін бекіту | Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады; | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету | Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие; Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады; | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Қаныбек ілияс Баланың жасы 6 жас сыныбы :0Б мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Негізгі қимылдарды орындау дағдыларын жетілдіру | Негізгі қимылдарды орындауға тырысады және орындайды.Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады; | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру. | Әдеби жанрларды ажырата алады; Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады; Тіліміздегі барлық дыбыстарды айта алады; | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | 10-ға дейін кері қарай санайды Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету. | Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды; Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратады; | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу. Үзік сызықтарды салу білігін бекіту | Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады; Сюжетті суреттерді салады; | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу. | Табиғаттағы және ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды; Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады; | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Қуаныш Рамина Баланың жасы 6 жас сыныбы :0Б мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Негізгі қимылдарды орындау дағдыларын жетілдіру | Негізгі қимылдарды орындауға тырысады және орындайды.Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады; | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға дағдыландыру | Әдеби жанрларды ажыратуға үйрету; Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады; Тіліміздегі барлық дыбыстарды айта алады; | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | Геометриялық пішіндерді дұрыс атауға және ажырата алуға үйрету | Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды; 1-10 дейін тура ,кері санай алады. Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратады; | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | Сурет салу кезінде қылқалам, фломастер,қаламды еркін ұстау қабілетін бекіту | Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады; Сюжетті суреттерді салады; | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету | Табиғаттағы және ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды; Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады; | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Мұратханова Жасмин Баланың жасы 6 жас сыныбы :0 Б мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Негізгі қимылдарды орындау дағдыларын жетілдіру | Ертеңгілік гимнастиканың жаттығулар кешенінорындай алады, негізгі қимылдардың алуан түрлерін орындауда сандық және сапалық көрсеткіштерге ие; | Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру. | Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады. |
Коммуникация | Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға дағдыландыру | Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады; Қатаң ,үнді, ұяң дауыссыздарды ажыратуға үйрету Дауысты,дауыссыз дыбыстарды біледі | 3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету. | Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады. |
Таным | Геометриялық пішіндерді дұрыс атауға және ажырата алуға үйрету | Заттарды түрлі белгілері (түсі, пішішні, өлшемі, материалы қолданылуы)бойынша салыстыра алады; Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және ажыратады; | Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру. | Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі. |
Шығармашылық | Сурет салу кезінде қылқалам, фломастер,қаламды еркін ұстау қабілетін бекіту | Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады; | Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары) | Сурет салудың техникасын меңгерген. |
Әлеумет | Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету | Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие; Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады; | Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету. | Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Сайлапкеров Мұхит Баланың жасы 6 жас сыныбы : 0 Бмектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Сапта өз орнын таба білу қабілетін жетілдіру | Ертеңгілік гимнастиканың жаттығулар кешенінорындай алады, негізгі қимылдардың алуан түрлерін орындауда сандық және сапалық көрсеткіштерге ие; | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Өлеңді эмоцияналды түрде оқи білуді жетілдіру | Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады; Қатаң , ұяң,үнді дауыссыздарды ажырату;дауысты,дауыссыз дыбыстарды біледі | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | Уақыт пен кеңістікті бағдарлай білу қабілетін бекіту | Заттарды түрлі белгілері (түсі, пішішні, өлшемі, материалы қолданылуы)бойынша салыстыра алады; Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және ажыратады; | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | Сурет салу барысында қылқалам,фломастер,қаламды еркін ұстауға үйрету | Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады; | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Өз отбасы мүшелері туралы әңгімелеу және қарым-қатынасын білдіру. | Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие; Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады; | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні:Сержан Тамирлан Баланың жасы 6 жас сыныбы : 0 Б мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Негізгі қимылдарды орындау дағдыларын жетілдіру | Негізгі қимылдарды орындауға тырысады және орындайды.Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады; | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға дағдыландыру | Әдеби жанрларды ажырата алады; Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады; Тіліміздегі барлық дыбыстарды айта алады; | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | Геометриялық пішіндерді дұрыс атауға және ажырата алуға үйрету | Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды; Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратады; | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | Сурет салу кезінде қылқалам, фломастер,қаламды еркін ұстау қабілетін бекіту | Халық ойыншықтары мен керамикалық бұйымдардың желісі бойынша бейнелерді бере біледі; | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету | Табиғаттағы және ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды; Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады; | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Серік Дінмұхаммед Баланың жасы 5 жас сыныбы :0 Б мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Сапта өзінің орнын таба алу,бір-бірден қатарға тұру дағдысын қалыптастыру | Қимыл – қозғалыс ережесі ойындарын бұзбай ойнауды меңгереді | Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру. | Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады. |
Коммуникация | Сөздік қоры орташа дамыған,орысша сөйлейді. Дыбыстарды дұрыс айта алмайды. | Дауысты,дауыссыз дыбыстарды үйрету,сөздік қорын дамыту | 3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету. | Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады. |
Таным | Түстерді ажыратады, санай алмайды, геометриялық пішіндерді ажыратады Есте сақтауы орташа. | 1-10ға дейін тура,кері санауды үйрету | Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру. | Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі. |
Шығармашылық | Сурет салып үйрету,қол маторикасын дамыту,қайшымен түзу қиюға үйрету | Суретті бояу дағдыларын жетілдіру | Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары) | Сурет салудың техникасын меңгерген. |
Әлеумет | Қоршаған орта туралы түсінігі бар. Өз ойын жеткізе алмайды | Ай аттарын,жыл мезгілдерін қайталау,қазақша сөйлеуге баулу | Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету. | Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Серікхан РасулБаланың жасы 6 жас сыныбы :0 Б мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Сапта өз орнын таба білу қабілетін жетілдіру | Негізгі қимылдарды орындауға тырысады және орындайды.Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады; | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Өлеңді эмоцияналды түрде оқи білуді жетілдіру | Әдеби жанрларды ажырата алады; Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады; Тіліміздегі барлық дыбыстарды айта алады; | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | Уақыт пен кеңістікті бағдарлай білу қабілетін бекіту | Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды; Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратады; | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | Сурет салу барысында қылқалам,фломастер,қаламды еркін ұстауға үйрету | Халық ойыншықтары мен керамикалық бұйымдардың желісі бойынша бейнелерді бере біледі; | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Өз отбасы мүшелері туралы әңгімелеу және қарым-қатынасын білдіру. | Табиғаттағы және ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды; Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады; | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Тілеуғалиев СабыржанБаланың жасы 5 жас сыныбы :0 Б мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Негізгі қимылдарды орындау дағдыларын жетілдіру | Негізгі қимылдарды орындауға тырысады және орындайды.Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады; | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға дағдыландыру | Әдеби жанрларды ажырата алады; Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады; Тіліміздегі барлық дыбыстарды айта алады; | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | Геометриялық пішіндерді дұрыс атауға және ажырата алуға үйрету | Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды; Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратады; | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | Сурет салу кезінде қылқалам, фломастер,қаламды еркін ұстау қабілетін бекіту | Халық ойыншықтары мен керамикалық бұйымдардың желісі бойынша бейнелерді бере біледі; | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету | Табиғаттағы және ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды; Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады; | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Қабжаева Аянат Баланың жасы 6 жас сыныбы : 0Б мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Негізгі қимылдарды орындау дағдыларын жетілдіру | Негізгі қимылдарды орындауға тырысады және орындайды.Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады; | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға дағдыландыру | Әдеби жанрларды ажырата алады; Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады; Тіліміздегі барлық дыбыстарды айта алады; | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | Геометриялық пішіндерді дұрыс атауға және ажырата алуға үйрету | Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды; Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратады; | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | Сурет салу кезінде қылқалам, фломастер,қаламды еркін ұстау қабілетін бекіту | Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады; Сюжетті суреттерді салады; | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету | Табиғаттағы және ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды; Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады; | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Серікқызы Айша Баланың жасы 6 жас сыныбы : 0Б мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Негізгі қимылдарды орындау дағдыларын жетілдіру | Ертеңгілік гимнастиканың жаттығулар кешенінорындай алады, негізгі қимылдардың алуан түрлерін орындауда сандық және сапалық көрсеткіштерге ие; | Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру. | Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады. |
Коммуникация | Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға дағдыландыру | Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады; Қатаң және ұяң дауыссыздарды ажыратады; Күнделікті өмірде таныс орыс тіліндегі сөздерді түсінеді және қолданады; | 3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету. | Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады. |
Таным | Геометриялық пішіндерді дұрыс атауға және ажырата алуға үйрету | Заттарды түрлі белгілері (түсі, пішішні, өлшемі, материалы қолданылуы)бойынша салыстыра алады; Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және ажыратады; | Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру. | Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі. |
Шығармашылық | Сурет салу кезінде қылқалам, фломастер,қаламды еркін ұстау қабілетін бекіту | Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады; | Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары) | Сурет салудың техникасын меңгерген. |
Әлеумет | Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету | Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие; Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады; | Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету. | Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Мейірбекұлы Әлинұр Баланың жасы 6 жас сыныбы : 0Б мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Негізгі қимылдарды орындау дағдыларын жетілдіру | Қимыл – қозғалыс ережесі ойындарын бұзбай ойнауды меңгереді | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға дағдыландыру | Дауысты,дауыссыз дыбыстарды үйрету,сөздік қорын дамыту,2-3 сөзден тұратын сөйлем құрап үйрену | Дауысты дыбыстарды біледі,2-3 сөзден сөйлем құрай алады | Тілдік қоры баяу дамыған |
Таным | Геометриялық пішіндерді дұрыс атауға және ажырата алуға үйрету | 1-10ға дейін тура,кері санауды үйрету Кеңістікті бағдарлауды қалыптастыу | 1-10 ға дейін тура санай алады. Цифрлардың кейбіреуін таниды. | Мысал есептер шығара алмайды |
Шығармашылық | Сурет салу кезінде қылқалам, фломастер,қаламды еркін ұстау қабілетін бекіту | Суретті бояу дағдыларын жетілдіру,ұқыпты бояуға үйрету | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету | Ай аттарын,жыл мезгілдерін қайталау,қазақша сөйлеуге баулу | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |