Телефоны приемной:
+7(7232) 74-24-95
+7(7232) 74-24-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 2022-2023 оқу жылына 0 "Б" мектепалды даярлық сыныбының даму картасы
14
июнь
2023

2022-2023 оқу жылына 0 "Б" мектепалды даярлық сыныбының даму картасы


Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:  Амангелді Алтынай           Баланың жасы  5 жас                                   Сыныбы: 0 Б мектепалды даярлық                   Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Күш жаттығу кезіңде еркін жаттығу жасай алады;

Лақтыру, қағып алу жаттығулары арқылы қозғалыстың негізгі түрлерін орындауды үйрету;

Қалыпты жағдайды қабылдау қабілетін қалыптастыру.

Ертеңгілік гимнастиканың жаттығулар кешенінорындай алады, негізгі қимылдардың алуан түрлерін орындауда сандық және сапалық көрсеткіштерге ие

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

Барлық дыбыстарды айта алады;

Дыбыстарды анық айтуды , интонацияны игерген;

Баяндау сипатын сезініп, шығармалардың мазмұнын эмоционалды қабылдай алады;Өлеңді эмоциямен оқи алуды жетілдіру 

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Қатаң және ұяң дауыссыздарды ажыратады;


Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Геометриялық пішіндерді дұрыс атап, ажырата білуге үйрету.

10-ға дейін кері қарай санауды біледі.Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету

Заттарды түрлі белгілері (түсі, пішішні, өлшемі, материалы қолданылуы)бойынша салыстыра алады;Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және ажыратады;

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

А Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

 Үзік сызықтарды салу білігін бекіту лақанмен тік және дөңгелетіп илеуді үйрету.

Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Қазақстан елінің туын танып,атай білуге үйрету. Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу


Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.


Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)



Мектепалды даярлық тобының 2022-2023оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:    Байгажин Ислам             Баланың жасы  6 жас             Сыныбы: 0 Б мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Жүру, жүгіру , өрмелеу қозғалыстарының негізін қалыптастыру;

Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтайды;

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

 Сөздік қоры жақсы дамыған.

Сөйлеу мәнерінің тәсілдерін сөйлеу қарқыны , интонация сақтайды;

Тілдегі барлық дыбыстарды анық айтады;

Шығарма жанрларын тақпақ, ертегі, әңгіме және т.б. ажырата алады; 

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


«біреуде», «біреуден», «біреу», «көп» түсініктерін бекіту

Ұзындығы , ені, биіктігі, жуандығы бойынша бірдей екі түрлі және бірдей заттарды салыстыруды біледі;

Салыстыру нәтижесін сөзбен жеткізеді;

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Пішіндерді бояу дағдыларын жетілдіру

Сурет салу кезінде қарындашты , фломастерді , қылқаламды қолында  еркін ұстай алады;

Түстерді таниды;


суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету

Отбасы мүшелері туралы әңгімелейді, оларға өзінің қарым- қатынасын білдіреді;

Айналасындағы заттардың міндеттерін біледі;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.


Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);     

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)




Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:  Болатбек Көзайым      Баланың жасы  5 жас                    Сыныбы: 0 Б  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Сапта өзінің орнын таба алу,бір-бірден қатарға тұру дағдысын қалыптастыру.

Ертеңгілік гимнастиканың жаттығулар кешенінорындай алады, негізгі қимылдардың алуан түрлерін орындауда сандық және сапалық көрсеткіштерге ие;


Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру.

Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады.

Коммуникация

Үнді дыбысты (Р) дұрыс дыбыстауды қалыптастыру 


Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Қатаң және ұяң дауыссыздарды ажырата алмайды;

3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету.

Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады.

Таным 


10-ке дейін кері қарай санауды бекіту

Заттарды түрлі белгілері (түсі, пішішні, өлшемі, материалы қолданылуы)бойынша салыстыра алады;

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және ажыратады; 

Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру.

Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі.

Шығармашылық 

Қарапайым сюжетті композиция құрастыруға үйрету.


Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары)

Сурет салудың техникасын меңгерген.  

Әлеумет 

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету

Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету.

Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6 ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)




Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Болатбеков Рамазан            Баланың жасы  5 жас                                  сыныбы :0 Б  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Сапта өзінің орнын таба алу,бір-бірден қатарға тұру дағдысын қалыптастыру

Қимыл – қозғалыс ережесі ойындарын бұзбай ойнауды меңгереді

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

 Өз ойларын еркін білдіріп, мәтіннің мазмұны бойынша әңгімелеуді үйрету 

Дауысты,дауыссыз дыбыстарды ажырата алады,2-3 сөзден сөйлем құрйды

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Уақыт өлшем бірліктері мен тәулікті күнделікті өмірде пайдалануды меңгереді.

1-10ға дейін тура,кері санай алады,бүті,бөлік,ширек туралы түсінік қалыптастыру

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Сурет  салып үйрену


Суретті бояу дағдыларын жетілдіру

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету

Ай аттарын,жыл мезгілдерін ,құбылыстарды ажырата алады

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.


Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);     

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)









Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Боранбаева Рамина           Баланың жасы  5 жас                                  сыныбы : 0В  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Сапта өзінің орнын таба алу,бір-бірден қатарға тұру дағдысын қалыптастыру

Қимыл – қозғалыс ережесі ойындарын бұзбай ойнауды меңгереді

 Қимыл ойындар ойнайды,сапқа тұрады,бірігіп жаттығулар жасайды

Топтан қалмай жатты,уларды бірігіп жасайды.

Коммуникация

 Сөздік қоры орташа дамыған,орысша сөйлейді. Дыбыстарды дұрыс айта алмайды.

Дауысты,дауыссыз дыбыстарды үйрету,сөздік қорын дамыту,2-3 сөзден тұратын сөйлем құрап үйрену

2-3 сөзден тұратын сөздерді айтуға қиналады,орыс тілінде ғана түсінеді,қазақша сөйлей алмайды

Қазақша сөйлеуге қиналады

Таным 


Түстерді ажыратады, санай алмайды, геометриялық пішіндерді ажыратады Есте сақтауы орташа.

1-10ға дейін тура,кері санауды үйрету

Кеңістікті бағдарлауды қалыптастыу

Кері санауды білмейді,кейбір цифрларды ғана таниды.

Есеп шығара алмайды

Шығармашылық 

 Сурет салып үйрету,қол маторикасын дамыту,қайшымен түзу қиюға үйрету



Суретті бояу дағдыларын жетілдіру,ұқыпты бояуға үйрету

Суреттерді бастырып салады,бояйды

Шығармашылық дағдылары қалыптасқан

Әлеумет 

 Қоршаған орта туралы түсінігі бар. Өз ойын жеткізе алмайды

Ай аттарын,жыл мезгілдерін қайталау,қазақша сөйлеуге баулу

 Қазақша сөйлей алмайды

Қоршаған ортаны,табиғатты қорғау,үлкендерді сыйлау ұғымдарын меңгерген

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)










Мектепалды даярлық тобының 2022-2023оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:  Ғалым Мансұр          Баланың жасы  6 жас                        сыныбы :  0 Б   мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Лақтыру, қағып алу,жаттығулары арқылы қозғалыстың негізгі түрлерін орындауды үйренеді;

Бір қатарға тұра алады, сап түзеп жүруден бір және екі қатармен қайта тұра алады, бір орында бұрылады.

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

 Сөздік қоры аз,орысша сөйлейді ,тақпақ жаттайды

Өлеңдерді саналы ,  эмоционалды түрде жатқа айтады;

Ертегі кейіпкерлеріне жанашырлық танытады;

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Түстерді біледі, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алады,1-10 ға  тура, кері санайды

Түстерді ажырата алмайды. геометриялық пішіндерді ажыратады Есте сақтау қабілеті жақсы .

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

 Қыл қаламды пайдалана алады,ұқыпты бояйды


Сурет салу кезінде қарындашты , фломастерді , қылқаламды қолында  еркін ұстай алады;

Түстерді таниды;


суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Ай аттарын,төрт мезгіл,апта күндерін қайталату

Ойын жеткізе алады. Қоршаған орта туралы түсінігі бар.

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.


Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)








Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Ерікұлы Айбар          Баланың жасы  6 жас                        сыныбы : 0 Б  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қалыпты жағдайды қабылдау қабілетін қалыптастыру.

Адамның дене құрылысы, маңызды мүшелері жайлы білуге тырысады.Негізгі пайдалы азық – түліктерді атауға тырысады.. Аурулардың алдын алудың негізгі шаралары туралы түсінікке ие;

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

Өлеңді эмоциямен оқи алуды жетілдіру 

Өлеңдерді саналы ,     эмоционалды түрде жатқа айтады;

Ертегі кейіпкерлеріне жанашырлық танытады;

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Геометриялық пішіндерді дұрыс атап, ажырата білуге үйрету.


Түрлі құрастыру тәсілдерін қолдана отырып, қағаз парағын түрлендіреді;

Туған өлкенің кейбір өсімдіктері туралы біледі;

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Алақанмен тік және дөңгелетіп илеуді үйрету.

Төртбұрышты пішіндегі заттарды , оларды дөңгелек пішіндегі бейнелермен исәйкестендіріп, бейнелей алады;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Қазақстан елінің туын танып,атай білуге үйрету.

Таныс ағаштарды, бөлме өсімдіктерін ,көкөністер мен жемістердің 3-4 түрін, үй жануарларын және жабайы жануарларды , құстарды , жәндіктерді таниды және атайды;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.


Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)







Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:   Кеңесхан Айша       Баланың жасы  5 жас                        сыныбы : 0Б мектепалды даярлық                         Күні   29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Күш жаттығу кезіңде бала тез шаршап қалады,организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

Ертеңгілік гимнастиканың жаттығулар кешенінорындай алады, негізгі қимылдардың алуан түрлерін орындауда сандық және сапалық көрсеткіштерге ие;


Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Қатаң және ұяң дауыссыздарды ажырата алмайды,дауысты,дауыссыз дыбыстарды біледі

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


10-ға дейін кері қарай санауды бекіту.Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету.

Заттарды түрлі белгілері (түсі, пішішні, өлшемі, материалы қолданылуы)бойынша салыстыра алады;

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және ажыратады; 

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

 Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.

Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.


Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)




Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Қайырқан Ақтөре       Баланың жасы  5 жас                        сыныбы : 0 Б  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Негізгі қимылдарды орындау дағдыларын жетілдіру

Ертеңгілік гимнастиканың жаттығулар кешенінорындай алады, негізгі қимылдардың алуан түрлерін орындауда сандық және сапалық көрсеткіштерге ие;


Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға дағдыландыру

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Қатаң ,үнді, ұяң дауыссыздарды ажырата алмайды;дауысты,дауыссыз дыбыстарды біледі


Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Геометриялық пішіндерді дұрыс атауға және ажырата алуға үйрету

Заттарды түрлі белгілері (түсі, пішішні, өлшемі, материалы қолданылуы)бойынша салыстыра алады;

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және ажыратады; 

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Сурет салу кезінде қылқалам, фломастер,қаламды еркін ұстау қабілетін     бекіту

Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету

Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.


Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)





Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:  Қаныбек ілияс       Баланың жасы  6 жас                        сыныбы :0Б  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

 Негізгі қимылдарды орындау дағдыларын жетілдіру

Негізгі қимылдарды орындауға тырысады және орындайды.Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады;

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

 Сөйлеу яғни тілдік коммуникациясын дамыту.Дұрыс сөйлеу мәнерін қалыптастыру.

Әдеби жанрларды ажырата алады;

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Тіліміздегі барлық дыбыстарды айта алады;

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


10-ға дейін кері қарай санайды  Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету.

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды;

Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратады;

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

 Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

Сюжетті суреттерді салады;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.

Табиғаттағы және ауа  райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.


Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)







Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:    Қуаныш Рамина        Баланың жасы  6 жас                        сыныбы :0Б  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Негізгі қимылдарды орындау дағдыларын жетілдіру

Негізгі қимылдарды орындауға тырысады және орындайды.Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады;

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға дағдыландыру

Әдеби жанрларды ажыратуға үйрету;

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Тіліміздегі барлық дыбыстарды айта алады;

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Геометриялық пішіндерді дұрыс атауға және ажырата алуға үйрету

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды;

1-10 дейін тура ,кері санай алады.

Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратады;

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Сурет салу кезінде қылқалам, фломастер,қаламды еркін ұстау қабілетін     бекіту

Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

Сюжетті суреттерді салады;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету

Табиғаттағы және ауа  райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.


Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)






Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:   Мұратханова Жасмин      Баланың жасы  6 жас                        сыныбы :0 Б мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Негізгі қимылдарды орындау дағдыларын жетілдіру

Ертеңгілік гимнастиканың жаттығулар кешенінорындай алады, негізгі қимылдардың алуан түрлерін орындауда сандық және сапалық көрсеткіштерге ие;


Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру.

Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады.

Коммуникация

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға дағдыландыру

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Қатаң ,үнді, ұяң дауыссыздарды ажыратуға үйрету

Дауысты,дауыссыз дыбыстарды біледі

3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету.

Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады.

Таным 


Геометриялық пішіндерді дұрыс атауға және ажырата алуға үйрету

Заттарды түрлі белгілері (түсі, пішішні, өлшемі, материалы қолданылуы)бойынша салыстыра алады;

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және ажыратады; 

Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру.

Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі.

Шығармашылық 

Сурет салу кезінде қылқалам, фломастер,қаламды еркін ұстау қабілетін     бекіту

Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары)

Сурет салудың техникасын меңгерген.  

Әлеумет 

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету

Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету.

Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)






Мектепалды даярлық тобының 2022-2023оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:  Сайлапкеров Мұхит               Баланың жасы  6 жас                        сыныбы : 0 Бмектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Сапта өз орнын таба білу қабілетін жетілдіру

Ертеңгілік гимнастиканың жаттығулар кешенінорындай алады, негізгі қимылдардың алуан түрлерін орындауда сандық және сапалық көрсеткіштерге ие;


Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

Өлеңді эмоцияналды түрде оқи білуді жетілдіру

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Қатаң , ұяң,үнді дауыссыздарды ажырату;дауысты,дауыссыз дыбыстарды біледі


Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Уақыт пен кеңістікті бағдарлай білу қабілетін бекіту

Заттарды түрлі белгілері (түсі, пішішні, өлшемі, материалы қолданылуы)бойынша салыстыра алады;

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және ажыратады; 

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Сурет салу барысында қылқалам,фломастер,қаламды еркін  ұстауға үйрету

Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Өз отбасы мүшелері туралы әңгімелеу және қарым-қатынасын білдіру.


Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.


Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)







Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:Сержан Тамирлан         Баланың жасы  6 жас                        сыныбы : 0 Б  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Негізгі қимылдарды орындау дағдыларын жетілдіру

Негізгі қимылдарды орындауға тырысады және орындайды.Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады;

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға дағдыландыру

Әдеби жанрларды ажырата алады;

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Тіліміздегі барлық дыбыстарды айта алады;

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Геометриялық пішіндерді дұрыс атауға және ажырата алуға үйрету

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды;

Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратады;

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Сурет салу кезінде қылқалам, фломастер,қаламды еркін ұстау қабілетін     бекіту

Халық ойыншықтары мен керамикалық бұйымдардың желісі бойынша бейнелерді бере біледі;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету

Табиғаттағы және ауа  райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.


Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)













Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:  Серік Дінмұхаммед        Баланың жасы  5 жас                        сыныбы :0 Б мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Сапта өзінің орнын таба алу,бір-бірден қатарға тұру дағдысын қалыптастыру

Қимыл – қозғалыс ережесі ойындарын бұзбай ойнауды меңгереді

Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру.

Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады.

Коммуникация

 Сөздік қоры орташа дамыған,орысша сөйлейді. Дыбыстарды дұрыс айта алмайды.

Дауысты,дауыссыз дыбыстарды үйрету,сөздік қорын дамыту

3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету.

Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады.

Таным 


Түстерді ажыратады, санай алмайды, геометриялық пішіндерді ажыратады Есте сақтауы орташа.

1-10ға дейін тура,кері санауды үйрету

Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру.

Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі.

Шығармашылық 

 Сурет салып үйрету,қол маторикасын дамыту,қайшымен түзу қиюға үйрету



Суретті бояу дағдыларын жетілдіру

Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары)

Сурет салудың техникасын меңгерген.  

Әлеумет 

 Қоршаған орта туралы түсінігі бар. Өз ойын жеткізе алмайды

Ай аттарын,жыл мезгілдерін қайталау,қазақша сөйлеуге баулу

Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету.

Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)







Мектепалды даярлық тобының 2022-2023оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Серікхан РасулБаланың жасы  6 жас                        сыныбы :0 Б мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Сапта өз орнын таба білу қабілетін жетілдіру

Негізгі қимылдарды орындауға тырысады және орындайды.Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады;

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

Өлеңді эмоцияналды түрде оқи білуді жетілдіру

Әдеби жанрларды ажырата алады;

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Тіліміздегі барлық дыбыстарды айта алады;

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Уақыт пен кеңістікті бағдарлай білу қабілетін бекіту

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды;

Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратады;

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Сурет салу барысында қылқалам,фломастер,қаламды еркін  ұстауға үйрету

Халық ойыншықтары мен керамикалық бұйымдардың желісі бойынша бейнелерді бере біледі;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Өз отбасы мүшелері туралы әңгімелеу және қарым-қатынасын білдіру.


Табиғаттағы және ауа  райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.


Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)








Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:  Тілеуғалиев СабыржанБаланың жасы  5 жас                        сыныбы :0 Б  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Негізгі қимылдарды орындау дағдыларын жетілдіру

Негізгі қимылдарды орындауға тырысады және орындайды.Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады;

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға дағдыландыру

Әдеби жанрларды ажырата алады;

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Тіліміздегі барлық дыбыстарды айта алады;

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Геометриялық пішіндерді дұрыс атауға және ажырата алуға үйрету

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды;

Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратады;

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Сурет салу кезінде қылқалам, фломастер,қаламды еркін ұстау қабілетін     бекіту

Халық ойыншықтары мен керамикалық бұйымдардың желісі бойынша бейнелерді бере біледі;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету

Табиғаттағы және ауа  райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.


Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)












Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:  Қабжаева Аянат       Баланың жасы  6 жас                        сыныбы : 0Б мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Негізгі қимылдарды орындау дағдыларын жетілдіру

Негізгі қимылдарды орындауға тырысады және орындайды.Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады;

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға дағдыландыру

Әдеби жанрларды ажырата алады;

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Тіліміздегі барлық дыбыстарды айта алады;

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Геометриялық пішіндерді дұрыс атауға және ажырата алуға үйрету

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды;

Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратады;

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Сурет салу кезінде қылқалам, фломастер,қаламды еркін ұстау қабілетін     бекіту

Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

Сюжетті суреттерді салады;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету

Табиғаттағы және ауа  райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.


Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)






Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:  Серікқызы Айша      Баланың жасы  6 жас                        сыныбы : 0Б мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Негізгі қимылдарды орындау дағдыларын жетілдіру

Ертеңгілік гимнастиканың жаттығулар кешенінорындай алады, негізгі қимылдардың алуан түрлерін орындауда сандық және сапалық көрсеткіштерге ие;


Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру.

Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады.

Коммуникация

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға дағдыландыру

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Қатаң және ұяң дауыссыздарды ажыратады;

Күнделікті өмірде таныс орыс тіліндегі сөздерді түсінеді және қолданады;

3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету.

Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады.

Таным 


Геометриялық пішіндерді дұрыс атауға және ажырата алуға үйрету

Заттарды түрлі белгілері (түсі, пішішні, өлшемі, материалы қолданылуы)бойынша салыстыра алады;

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және ажыратады; 

Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру.

Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі.

Шығармашылық 

Сурет салу кезінде қылқалам, фломастер,қаламды еркін ұстау қабілетін  бекіту

Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары)

Сурет салудың техникасын меңгерген.  

Әлеумет 

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету

Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету.

Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)




Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:  Мейірбекұлы Әлинұр       Баланың жасы  6 жас                        сыныбы : 0Б мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Негізгі қимылдарды орындау дағдыларын жетілдіру

Қимыл – қозғалыс ережесі ойындарын бұзбай ойнауды меңгереді

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға дағдыландыру

Дауысты,дауыссыз дыбыстарды үйрету,сөздік қорын дамыту,2-3 сөзден тұратын сөйлем құрап үйрену

Дауысты дыбыстарды біледі,2-3 сөзден сөйлем құрай алады

Тілдік қоры баяу дамыған

Таным 


Геометриялық пішіндерді дұрыс атауға және ажырата алуға үйрету

1-10ға дейін тура,кері санауды үйрету

Кеңістікті бағдарлауды қалыптастыу

1-10 ға дейін тура санай алады.

Цифрлардың кейбіреуін таниды.


Мысал есептер шығара алмайды

Шығармашылық 

Сурет салу кезінде қылқалам, фломастер,қаламды еркін ұстау қабілетін  бекіту

Суретті бояу дағдыларын жетілдіру,ұқыпты бояуға үйрету

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету

Ай аттарын,жыл мезгілдерін қайталау,қазақша сөйлеуге баулу

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.


Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)