Бастауыш сынып мұғалімі: Шорманова Айгуль Төрехановна











Семинар-практикум тақырыбы: | Педагогикалық цифрлық құзыреттілікті дамыту. | ||
Жалпымақсат: | Оқу процесінің нәтижелілігін арттыру үшін педагогтердің цифрлық құзыреттілігін дамыту. Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін, біліктілігін арттыру, тәжірибе алмасу. | ||
Қолданылатынматериалдар: | Слайд-презентация, түрлі-түстістикерлер, маркерлер | ||
Қолданылған әдістері: | «Квизлет», «Тик-ток», «Инста-пост», «Рассылка», | ||
Тапсырмалар: | Топтық талдау, салыстыру, сыниойлау | ||
Мұғалімдердіңіс-әрекеті | |||
Қолданылатынәдіс-тәсілдер | Семинар барысындағы іс-әрекет | Мұғалімдердің іс-әрекеті | |
Ұйымдастыру сәті | - Қайырлы күн, құрметті әріптестер. - Бүгінгі семинар-практикумда сіздермен қауышып отырғанымызға қуаныштымыз. - Бүгін сіздерге арнап біздің команда педагогиклалық қоржындарыңызға пайдасы мол ақпаратты ұсынады. - Семинар-практикум командасымен таныса отырыңыздар: 1. Педагог-зерттеуші Гүлназий Бидахметовна, бастауыш сынып мұғалімі 2. Педагог –сарапшы Гаухар Сабырбековна, көркем еңбек пәні мұғалімі 3. Педагог-сарапшы Айгуль Торехановна, бастауыш сынып мұғалімі 4. Педагог-модератор Анар Төлегенқызы, бастауыш сынып мұғалімі. Семинар қызықты және сәтті өту үшін семинарда ұстанатын қағидалармен танысып алайық. 1. Ұялы телефонды дыбыссыз күйге қоюды ұмытпаңыз. 2. Белсенді болыңыз! 3. Шынайы және ашық болыңыз! 4. Топтың барлық мүшелеріне сыпайы болыңыз. 5. Өзіңізбен үйлесімде болыңыз! Сіздердің ойларыңыз біз үшін құнды! | бойынша топтасады | |
Анар Төлегенқызы Қызығушылық ты ояту кезеңі (3 мин) Айгуль Торехановна «Сергіту сәті» Топқабөлу (3мин) Гүлнази Бидахметовна Мағынаныашукезеңі (15 мин) Ой қозғау кезеңі (20 мин) Қорытынды Кері байланыс (3 мин) Гаухар Сабырбековна Гаухар Сабырбековна | «Тик-ток» әдісі. Мақсаты: Семинар тақырыбының өзектілігін анықтау.
Педагогикалық цифрлық құзыреттілікті дамыту – деп алуды жөн көрдік.
https://baq.kz/news/othernews/digital/
10- 24 жас аралығындағы Z ұрпақ пен 0-9 жас аралығындағы Альфа ұрпақ жаңа технологияларға етене жақын өсіп, оларды асқан жылдамдықпен меңгеріп алады. Альфа-ұрпақ деп 2010 жылдан бері қарай дүниеге келген балаларды айтады. Бұл уақыт – қазіргі балалардың ғаламдық цифрлануына әсер еткен IPad пен Instagram-ның пайда болған уақыты. 1995 жылдан кейін туған жастар «Z» ұрпағына жатады. https://baq.kz/news/othernews/z-urpagy-olar-kimder/ Z-ұрпаққа тән қасиет Зед-ұрпақты кейде "сандық ұрпақ", "цифр-адам" деп те атайды. Креативті идея мен эмоцияға берілгіш келеді. Әрдайым мотивация қажет. Бұл ұрпақтың өкілдері табиғатынан креативті, шығармашыл, идея тудырғыш, амбициясы жоғары келеді. Жаңа ортаға оңай бейімделеді. Жаңашылдықты тез қабылдайды. Орта, жер мен ел ауыстырудан қорықпайды. Барыншаеркінжүргендіқалайды. Америкадағы мектептегі техникалық интеграция мамандарының бірі Гейл Деслердің айтуынша, оқушылар ұзақ дәрістерге назар аудармаса, ұстаздар сабақты бірнеше бөлікке бөлуі керек деген. Көптеген ұстаздар қысқа мәтіннің жақсы екеніне көз жеткізе бастаған. Кейбір мұғалімдер оқушымен YouTube және Instagram секілді платформаларда кездескенді жөн санайды. Pearson атты білім беру саласындағы жаһандық зерттеулер компаниясының вице-президенті Аша Чоксидің айтуынша, кейбір ұстаздар кітаптағы іш пыстырарлық тақырыптарды немесе түрлі тәжірибелерді видеоға түсіріп, оны оқушыларға көрсетеді. Кейбірі Instagram арқылы оқушылармен байланыс орнатып, оларға үй тапсырмасы туралы еске салып отырады. 2018 жылы Пирсон зерттеуі көрсеткендей, Gen Z ұрпағы кітаптан бас тартып, ақпарат көзі ретінде видео көруге басымдық беріпті. Кейбір мұғалімдер сыныпта жаңа технологияларды енгізе бастағанымен, зерттеулер дәстүрлі білім беру әдісінің өз артықшылықтары бар екенін де көрсетті. Тіпті, жоғары технологиялар саласында жұмыс істейтін оқытушылар да дәстүрлі білім беру тәсілдерінің артықшылықтары туралы көп айтады. Сол себепті мамандар мектептерде аралас білім беру әдісіне көшу керек деп санайды. Яғни, дәстүрлі білім беру әдістеріне жаңа технологияларды араластырып білім беру өте тиімді болатынын мәлімдейді. Біз қаласақ та, қаламасақ та, цифрлық технология білім беру саласына ене береді. Ал ұстаздарда өз өзін дамытудан басқа амал қалмайды. Өзін дамыту арқылы ғана ұстаздар оқушының жаңа технологияларды дұрыс пайдаланып, цифрлық технологияға етене жақын өскен ұрпаққа білім беру тәсілдерін өзгертіп,әлемдік жетістікке жетуді үйрете алады.
«Банан», «Ақ көйлек, көк көйлек» -Анар Төлегенқызы сізге үлкен рақмет. Сіздер үшін қажетті де, пайдалы ақпарат болды деген ойдамыз. -Енді әріптестер біраз сергіп алайық. Орнымыздан тұрайық. Экранға назар аударайық. Берілген тик-токтағы қимылдарды бірге жасайық. -Өте жақсы. Ал, осы берілген екі тик-токтың қайсысын сабаққа қолданар едіңіз? Неліктен? -Қазіргі уақытта тик-ток тренд болып тұр деп мазмұн, мағынасына қарамай кез-келген тик-токты сабаққа қолдана беруге болмайды. Тиімдісін ғана зерделеп барып, қолданғандарыңыз дұрыс болады. «Квизлет» ойыны Топтық жұмыс ережесі:
ДИАГРАММАҒА ТАЛДАУ ЖАСАУ ТОПТЫҚ ТАПСЫРМАЛАР. Енді топтық сайысымыз тоқтамайды. Топтық жұмыс арқылы жалғасады. Бүгінгі таңда ақпараттық құзіреттілікті қандай деңгейде меңгергенімізді топтық жұмыс арқылы анықтап көрейік.
1 топ«Инста-пост» Тапсырма: “Бақытты өмір құпиялары” тақырыбында инстаграмм парақшасында пост жариялаңыздар Дескриптор:
Бағалау критерийлері:
Қалыптастырушы бағалау: Инстаграмдағы лүпіл арқылы 2 топ «Рассылка» Тапсырма: “Отбасында “Бақытты баланы” тәрбиелеу құпиялары ” тақырыбында әлеуметтік желіде рассылка жіберіңіздер. Дескриптор:
Бағалау критерийлері:
Қалыптастырушы бағалау:Рассылканы алған адам саны арқылы 3 топ «Тік-ток» Тапсырма: “Оқушылар арманындағы ұстаз” тақырыбында видео түсіріп, тик-ток-қа жүктеңіздер. Дескриптор:
Бағалау критерийлері:
Қалыптастырушы бағалау: Тик-токтағы лүпіл арқылы 4 топ «Модель» Тапсырма: “Сенімді адам” (Уверенный человек) моделін құрастырыңыздар. Дескриптор:
Бағалау критерийлері:
Қалыптастырушы бағалау: Отшашу арқылы
Кері байланыс: 1 топ-Жас маман Тәжірибелі ұстаз 2 топ-Педагог-шебер Педагог-сарапшы 3 топ-Педагог-зерттеуші Педагог-модератор 4 топ- Әкімшіліктен 1 ұстаз 1 жылдық стажы бар ұстаз «Медитация» | Топтар постер құрайды. Спикер шығып, қорғайды. |





