Телефоны приемной:
+7(7232) 74-24-95
+7(7232) 74-24-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 2022-2023 оқу жылына 0 "В" мектепалды даярлық сыныбының даму картасы
14
июнь
2023

2022-2023 оқу жылына 0 "В" мектепалды даярлық сыныбының даму картасы


Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:  Алмасбек Айша           Баланың жасы  6 жас                                   Сыныбы:0 В мектепалды даярлық                  Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Күш жаттығу кезіңде еркін жаттығу жасай алады;

Лақтыру, қағып алу жаттығулары арқылы қозғалыстың негізгі түрлерін орындауды үйрету;

Ертеңгілік гимнастиканың жаттығулар кешенінорындай алады, негізгі қимылдардың алуан түрлерін орындауда сандық және сапалық көрсеткіштерге ие;


Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

Барлық дыбыстарды айта алады;

Дыбыстарды анық айтуды , интонацияны игерген;

Баяндау сипатын сезініп, шығармалардың мазмұнын эмоционалды қабылдай алады;

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Қатаң және ұяң дауыссыздарды ажыратады;

Күнделікті өмірде таныс орыс тіліндегі сөздерді түсінеді және қолданады;

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


10-ға дейін кері қарай санауды біледі.  Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету.

Заттарды түрлі белгілері (түсі, пішішні, өлшемі, материалы қолданылуы)бойынша салыстыра алады;

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және ажыратады; 

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу.

 Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.

Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.

Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бедетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)





Мектепалды даярлық тобының 2022-2023оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:     Алмасбек Әзима             Баланың жасы  6 жас             Сыныбы: 0 В  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Жүру, жүгіру , өрмелеу қозғалыстарының негізін қалыптастыру;

Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтайды;

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

 Сөздік қоры жақсы дамыған.

Сөйлеу мәнерінің тәсілдерін сөйлеу қарқыны , интонация сақтайды;

Тілдегі барлық дыбыстарды анық айтады;

Шығарма жанрларын тақпақ, ертегі, әңгіме және т.б. ажырата алады; 

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. Есте сақтау қабілеті жақсы.

Ұзындығы , ені, биіктігі, жуандығы бойынша бірдей екі түрлі және бірдей заттарды салыстыруды біледі;

Салыстыру нәтижесін сөзбен жеткізеді;

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


Сурет салу кезінде қарындашты , фломастерді , қылқаламды қолында  еркін ұстай алады;

Түстерді таниды;


суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Сөздік қоры жақсы дамыған

Отбасы мүшелері туралы әңгімелейді, оларға өзінің қарым- қатынасын білдіреді;

Айналасындағы заттардың міндеттерін біледі;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.

Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);  

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)





Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:     Ахметжанова Азалия       Баланың жасы  6 жас                    Сыныбы: 0 В  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қимылы дамыған.

Қимыл – қозғалыс ережесі ойындарын бұзбай ойнауды меңгереді.

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

 Дыбыстарды дұрыс айтпайды. Сөздік қоры дамымаған. Тіл кемістігі бар.

 Өз ойларын еркін білдіріп, мәтіннің мазмұны бойынша әңгімелеуді үйренеді.

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Түстерді ажырата алмайды. геометриялық пішіндерді ажыратады Есте сақтау қабілеті орташа.

Уақыт өлшем бірліктері мен тәулікті күнделікті өмірде пайдалануды меңгереді.

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


Қағаздың қасиеттері жайлы біледі: жыртылады, мыжылады, оңай мыжылады;

Белгілі ретпен түрлі пішінді, көлемді түстегі бөліктерді орналастырып, дайын бейнені қағазға жапсыра біледі;


суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Ойын жеткізе алмайды. Қоршаған орта туралы түсінігі жоқ.

Көлік құралдарын атайды;

Табиғаттың сипаттық маусымдық өзгерістерін анықтайды және атайды,

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.

Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6 ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)




Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:     Аянұлы Шалқар           Баланың жасы  6 жас                                  сыныбы :0 В  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қимыл – қозғалыс ережесі ойындарын бұзбай ойнауды меңгереді.

Бір қатарға тұра алады, сап түзеп жүруден бір және екі қатармен қайта тұра алады, бір орында бұрылады.

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

Өз ойларын еркін білдіріп, мәтіннің мазмұны бойынша әңгімелеуді үйренеді.

 Дыбыстарды дұрыс айтпайды. Сөздік қоры дамымаған. Тіл кемістігі бар.

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Уақыт өлшем бірліктері мен тәулікті күнделікті өмірде пайдалануды меңгереді.

Түстерді ажырата алмайды. геометриялық пішіндерді ажыратады Есте сақтау қабілеті орташа.

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді дамыту


Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Өз ойын айта алады. Қоршаған орта туралы түсінігі бар.

Ойын жеткізе алады. Қоршаған орта туралы түсінігі бар.

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.

Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);  

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)






Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қоытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:     Беріков Алихан          Баланың жасы  6 жас                                  сыныбы : 0В  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Лақтыру, қағып алу,жаттығулары арқылы қозғалыстың негізгі түрлерін орындауды үйренеді;

Адамның дене құрылысы, маңызды мүшелері жайлы білуге тырысады.Негізгі пайдалы азық – түліктерді атауға тырысады.. Аурулардың алдын алудың негізгі шаралары туралы түсінікке ие;

 Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру.

Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады.

Коммуникация

 Сөздік қоры орташа дамыған. Дыбыстарды дұрыс атайды.

Өлеңдерді саналы ,     эмоционалды түрде жатқа айтады;

Ертегі кейіпкерлеріне жанашырлық танытады;

3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету.

Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады.

Таным 


Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады Есте сақтауы орташа.

Түрлі құрастыру тәсілдерін қолдана отырып, қағаз парағын түрлендіреді;

Туған өлкенің кейбір өсімдіктері туралы біледі;

Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру.

Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі.

Шығармашылық 

Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді дамыту.


Төртбұрышты пішіндегі заттарды , оларды дөңгелек пішіндегі бейнелермен исәйкестендіріп, бейнелей алады;

Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары)

Сурет салудың техникасын меңгерген.  

Әлеумет 

 Қоршаған орта туралы түсінігі бар. Өз ойын жеткізуді дамыту

Таныс ағаштарды, бөлме өсімдіктерін ,көкөністер мен жемістердің 3-4 түрін, үй жануарларын және жабайы жануарларды , құстарды , жәндіктерді таниды және атайды;

Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету.

Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)



Мектепалды даярлық тобының 2022-2023оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қоытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:     Ганиева Далида          Баланың жасы  6 жас                        сыныбы :  0 В  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қимылы  орташа дамыған.

Негізгі қимылдарды орындауға тырысады және орындайды.Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады;

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

 Сөздік қоры аз дамыған.

Әдеби жанрларды ажырата алады;

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Тіліміздегі барлық дыбыстарды айта алады;

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды .

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды;

Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратады;

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

Сюжетті суреттерді салады;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Сөздік қоры аз.

Табиғаттағы және ауа  райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.

Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)




Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Дастан Дарын            Баланың жасы  5 жас                        сыныбы : 0 В  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қозғалыс ептілігі мен дағдыларын жетілдіру; 

Негізгі қимылдарды орындауға тырысады және орындайды.Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады;

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

Мазмұнды суреттерге қарап, әңгімелеуді үйренеді;

Әдеби жанрларды ажырата алады;

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Тіліміздегі барлық дыбыстарды айта алады;

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды .

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды;

Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратады;

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

Сюжетті суреттерді салады;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Сөздік қоры аз.

Табиғаттағы және ауа  райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.

Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)




Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:     Ерболат Сардар        Баланың жасы  6 жас                        сыныбы : 0В мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қимылы  орташа дамыған.

Негізгі қимылдарды орындауға тырысады және орындайды.Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады;

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

 Сөздік қоры аз дамыған.

Әдеби жанрларды ажырата алады;

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Тіліміздегі барлық дыбыстарды айта алады;

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды .

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды;

Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратады;

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


Халық ойыншықтары мен керамикалық бұйымдардың желісі бойынша бейнелерді бере біледі;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Сөздік қоры аз.

Табиғаттағы және ауа  райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.

Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)







Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:     Ержанкызы Жанайым       Баланың жасы  6 жас                        сыныбы : 0 В  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қозғалыс ептілігімен дағдыларын жетілдіру;

Негізгі қимылдарды орындауға тырысады және орындайды.Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады;

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

 Сөздік қоры аз дамыған.

Әдеби жанрларды ажырата алады;

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Тіліміздегі барлық дыбыстарды айта алады;

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды .

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды;

Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратады;

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Қауіпсіздік ережеге сүйене отырып, тапсырмаларды ұқыптылықпен орындауды меңгереді;


Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

Сюжетті суреттерді салады;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Сөздік қоры аз.

Табиғаттағы және ауа  райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.

Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)



Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:     Теміржанова Мариям        Баланың жасы  6 жас                        сыныбы :0В  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қимылы  орташа дамыған.

Негізгі қимылдарды орындауға тырысады және орындайды.Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады;

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

 Сөздік қоры аз дамыған.

Әдеби жанрларды ажырата алады;

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Тіліміздегі барлық дыбыстарды айта алады;

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды .

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды;

Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратады;

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

Сюжетті суреттерді салады;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Сөздік қоры аз.

Табиғаттағы және ауа  райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.

Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)






Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:     Жомартова Джансу         Баланың жасы  6 жас                        сыныбы :0В  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қимылы  орташа дамыған.

Негізгі қимылдарды орындауға тырысады және орындайды.Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады;

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

 Сөздік қоры аз дамыған.

Әдеби жанрларды ажырата алады;

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Тіліміздегі барлық дыбыстарды айта алады;

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды .

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды;

Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратады;

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

Сюжетті суреттерді салады;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Сөздік қоры аз.

Табиғаттағы және ауа  райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.

Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)




Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:     Қайрат Ануар       Баланың жасы  5 жас                        сыныбы :0 В мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қимылы  орташа дамыған.

Негізгі қимылдарды орындауға тырысады ..Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады;

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

 Сөздік қоры аз дамыған.

Әдеби жанрларды ажырата алады;

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстауға  тырысады;

Тіліміздегі кейбір дыбыстарды айтуға  қиналады;

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды .

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды;

Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратуға тырысады;

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салуға тырысады;

Сюжетті суреттерді салуға тырысады;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Сөздік қоры аз.

Табиғаттағы және ауа  райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.

Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)





Мектепалды даярлық тобының 2022-2023оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:     Қайрат Әбілмансұр                 Баланың жасы  5 жас                        сыныбы : 0 Вмектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қимылы  орташа дамыған.

Негізгі қимылдарды орындауға тырысады ..Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады;

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы  орындауға тырысады

Коммуникация

 Сөздік қоры аз дамыған.

Әдеби жанрларды ажырата алады;

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстауға  тырысады;

Тіліміздегі кейбір дыбыстарды айтуға  қиналады;

Сөздік қоры аз

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасай алмайды 

Дыбыстарды дұрыс ажырата алмайды 

Таным 


Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды .

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды;

Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратуға тырысады;

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешуде қиналады

Шығармашылық 

Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салуға тырысады;

Сюжетті суреттерді салуға тырысады;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Сөздік қоры аз.

Табиғаттағы және ауа  райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.

Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)






Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:   Маратқызы Інжу         Баланың жасы  6 жас                        сыныбы : 0 В  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қимылы  орташа дамыған.

Ертеңгілік гимнастиканың жаттығулар кешенінорындай алады, негізгі қимылдардың алуан түрлерін орындауда сандық және сапалық көрсеткіштерге ие;


Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

 Сөздік қоры аз дамыған.

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Қатаң және ұяң дауыссыздарды ажыратады;

Күнделікті өмірде таныс орыс тіліндегі сөздерді түсінеді және қолданады;

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды .

Заттарды түрлі белгілері (түсі, пішішні, өлшемі, материалы қолданылуы)бойынша салыстыра алады;

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және ажыратады; 

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Сөздік қоры аз.

Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.

Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)





Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:     Мейрамбеккызы Раяна          Баланың жасы  6 жас                        сыныбы :0 В мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қимылы  орташа дамыған.

Қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтайды;

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

Қарым- қатынас жасауда өз ойын толық мәдениетті жеткізуді үйренді;

Сөйлеу мәнерінің тәсілдерін сөйлеу қарқыны , интонация сақтайды;

Тілдегі барлық дыбыстарды анық айтады;

Шығарма жанрларын тақпақ, ертегі, әңгіме және т.б. ажырата алады; 

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды .

Ұзындығы , ені, биіктігі, жуандығы бойынша бірдей екі түрлі және бірдей заттарды салыстыруды біледі;

Салыстыру нәтижесін сөзбен жеткізеді;

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Сызық түрлерімен таныса отырып, мысалдар келтіріп, орынды пайдалана алуды меңгереді;


Сурет салу кезінде қарындашты , фломастерді , қылқаламды қолында  еркін ұстай алады;

Түстерді таниды;


суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Сөздік қоры аз.

Отбасы мүшелері туралы әңгімелейді, оларға өзінің қарым- қатынасын білдіреді;

Айналасындағы заттардың міндеттерін біледі;

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.

Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)













Мектепалды даярлық тобының 2022-2023оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытындысалыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні: Мұрат НұрәліБаланың жасы  5 жас                        сыныбы :0 В мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қимылы  орташа дамыған.

Қимыл – қозғалыс ережесі ойындарын бұзбай ойнауды меңгереді.

Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Коммуникация

Өлең жолдарын мәнерлеп айтуды үйренді;

 Өз ойларын еркін білдіріп, мәтіннің мазмұны бойынша әңгімелеуді үйренеді.

Сөздік қоры жақсы дамыған

дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

Таным 


Түстерді біледі, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды .

Уақыт өлшем бірліктері мен тәулікті күнделікті өмірде пайдалануды меңгереді.

геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі  

Геометриялық денелерді 

дұрыс атап, ажырата біледі



Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

Шығармашылық 

Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


Қағаздың қасиеттері жайлы біледі: жыртылады, мыжылады, оңай мыжылады;

Белгілі ретпен түрлі пішінді, көлемді түстегі бөліктерді орналастырып, дайын бейнені қағазға жапсыра біледі;


суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

Әлеумет 

Сөздік қоры аз.

Көлік құралдарын атайды;

Табиғаттың сипаттық маусымдық өзгерістерін анықтайды және атайды,

туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады.

Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)
















Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:     Нұрболкызы Нұрия Баланың жасы  6 жас                        сыныбы :0 В  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қимылы  орташа дамыған.

Ертеңгілік гимнастиканың жаттығулар кешенінорындай алады, негізгі қимылдардың алуан түрлерін орындауда сандық және сапалық көрсеткіштерге ие;


 Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру.

Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады.

Коммуникация

 Сөздік қоры аз дамыған.

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Қатаң және ұяң дауыссыздарды ажыратады;

Күнделікті өмірде таныс орыс тіліндегі сөздерді түсінеді және қолданады;

3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету.

Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады.

Таным 


Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды .

Заттарды түрлі белгілері (түсі, пішішні, өлшемі, материалы қолданылуы)бойынша салыстыра алады;

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және ажыратады; 

Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру.

Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі.

Шығармашылық 

Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары)

Сурет салудың техникасын меңгерген.  

Әлеумет 

Сөздік қоры аз.

Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету.

Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)


















Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:     Дюсембекова Медина         Баланың жасы  6 жас                        сыныбы : 0В мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қимылы  орташа дамыған.

Негізгі қимылдарды орындауға тырысады және орындайды.Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады;

 Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру.

Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады.

Коммуникация

 Сөздік қоры аз дамыған.

Әдеби жанрларды ажырата алады;

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Тіліміздегі барлық дыбыстарды айта алады;

3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету.

Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады.

Таным 


Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды .

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды;

Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратады;

Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру.

Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі.

Шығармашылық 

Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

Сюжетті суреттерді салады;

Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары)

Сурет салудың техникасын меңгерген.  

Әлеумет 

Сөздік қоры аз.

Табиғаттағы және ауа  райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету.

Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)

















Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:Оралтай Айназ Баланың жасы  6 жас                        сыныбы : 0В мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қимылы  орташа дамыған.

Ертеңгілік гимнастиканың жаттығулар кешенінорындай алады, негізгі қимылдардың алуан түрлерін орындауда сандық және сапалық көрсеткіштерге ие;


 Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру.

Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады.

Коммуникация

 Сөздік қоры аз дамыған.

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Қатаң және ұяң дауыссыздарды ажыратады;

Күнделікті өмірде таныс орыс тіліндегі сөздерді түсінеді және қолданады;

3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету.

Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады.

Таным 


Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды .

Заттарды түрлі белгілері (түсі, пішішні, өлшемі, материалы қолданылуы)бойынша салыстыра алады;

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және ажыратады; 

Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру.

Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі.

Шығармашылық 

Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары)

Сурет салудың техникасын меңгерген.  

Әлеумет 

Сөздік қоры аз.

Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету.

Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)


















Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:     Сайранбеков Нұрдәулет  Баланың жасы  6  жас                        сыныбы :0 В  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қимылы  орташа дамыған.

Ертеңгілік гимнастиканың жаттығулар кешенінорындай алады, негізгі қимылдардың алуан түрлерін орындауда сандық және сапалық көрсеткіштерге ие;


 Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру.

Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады.

Коммуникация

 Сөздік қоры аз дамыған.

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Қатаң және ұяң дауыссыздарды ажыратады;

Күнделікті өмірде таныс орыс тіліндегі сөздерді түсінеді және қолданады;

3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету.

Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады.

Таным 


Сөзжұмбақ құрастырып, шешімін табуды үйренді;

Заттарды түрлі белгілері (түсі, пішішні, өлшемі, материалы қолданылуы)бойынша салыстыра алады;

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және ажыратады; 

Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру.

Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі.

Шығармашылық 

Күрделі бейнелерді шаблонға қарап үйренді;


Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары)

Сурет салудың техникасын меңгерген.  

Әлеумет 

Логикалық үстел үсті ойындарымен танысты;

Адами сапалар туралы: мейірімділік, махаббат, сыпайылық, адалдық түсініктерге ие;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету.

Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)


















Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:     Серік Балауса            Баланың жасы  6 жас                        сыныбы 0 В  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қимылы  орташа дамыған.

Негізгі қимылдарды орындауға тырысады және орындайды.Бір – бірден, шеңберге қайта тұрады, саптағы өз орнын табады;

 Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру.

Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады.

Коммуникация

 Сөздік қоры мол дамыған.

Әдеби жанрларды ажырата алады;

Қалам мен қарындашты дұрыс ұстай алады;

Тіліміздегі барлық дыбыстарды айта алады;

3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету.

Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады.

Таным 


Тазалық жұмыстарына қатысты қолданылатын көмекші құралдармен танысты;

Жазық және көлемді геометриялық пішіндерді біледі және атайды;

Құрылыс материалдарының негізгі бөлшектерін атайды және ажыратады;

Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру.

Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі.

Шығармашылық 

Боямақты түрлендіріп, бояу әдістерін меңгерді


Гүлдер, көкөністер, жемістерді шынайы бейнесінен және елестетуі бойынша суреттерін салады;

Сюжетті суреттерді салады;

Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары)

Сурет салудың техникасын меңгерген.  

Әлеумет 

Сөздік қоры мол.

Табиғаттағы және ауа  райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды және атайды;

Жақсы мен жаман әрекеттерді ажырата алады;

Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету.

Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)

















Мектепалды даярлық тобының 2022-2023оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:Тимұрұлы Дарын                Баланың жасы  6  жас                        сыныбы : 0 В  мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қос аяқпен секіріп жүріп орындалатын жаттығуларды жасауды меңгерді;

Адамның дене құрылысы, маңызды мүшелері жайлы білуге тырысады.Негізгі пайдалы азық – түліктерді атайды. Аурулардың алдын алудың негізгі шаралары туралы түсінікке ие;

 Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру.

Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады.

Коммуникация

Ертегілерді толық мазмұндап, сұрақтарға жауап беруді үйренді;

Өлеңдерді саналы ,     эмоционалды түрде жатқа айтады;

Ертегі кейіпкерлеріне жанашырлық танытады;

3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету.

Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады.

Таным 


Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды .

Түрлі құрастыру тәсілдерін қолдана отырып, қағаз парағын түрлендіреді;

Туған өлкенің кейбір өсімдіктері туралы біледі;

Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру.

Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі.

Шығармашылық 

Түстерді араластыру арқылы жаңа яғни қосымша түстерді шығарып алуға болатынын меңгерді;


Төртбұрышты пішіндегі заттарды , оларды дөңгелек пішіндегі бейнелермен исәйкестендіріп, бейнелей алады;

Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары)

Сурет салудың техникасын меңгерген.  

Әлеумет 

Қоғамдық жерлердегі этикамен танысты;.

Таныс ағаштарды, бөлме өсімдіктерін ,көкөністер мен жемістердің 3-4 түрін, үй жануарларын және жабайы жануарларды , құстарды , жәндіктерді таниды және атайды;

Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету.

Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)












Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:     Токтарбеков Әміржан        Баланың жасы  6 жас                        сыныбы :0 В мектепалды даярлық                         Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қозғалыс ептілігі мен дағдыларын жетілдіру;

Бір қатарға тұра алады, сап түзеп жүруден бір және екі қатармен қайта тұра алады, бір орында бұрылады.

 Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру.

Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады.

Коммуникация

Қарым- қатынас жасауда өз ойын толық жеткізеді;

 Дыбыстарды дұрыс айтпайды. Сөздік қоры дамымаған. Тіл кемістігі бар.

3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету.

Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады.

Таным 


Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды .

Түстерді ажырата алмайды. геометриялық пішіндерді ажыратады Есте сақтау қабілеті орташа.

Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру.

Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі.

Шығармашылық 

Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету


Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары)

Сурет салудың техникасын меңгерген.  

Әлеумет 


Ойын жеткізе алады. Қоршаған орта туралы түсінігі бар.

Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету.

Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)















Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің  және білім беру салаларының қорытынды салыстырмалы     мониторингінің қорытындысы бойынша  баланың жеке даму картасы


Баланың аты-жөні:Темірбеков Алихан              Баланың жасы  6   жас                        сыныбы : 0 В мектепалды даярлық                          Күні  29.09.2022ж


Білім беру салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

 (қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық 

Қос аяқпен секіріп жүріп орындалатын жаттығуларды жасауды меңгерді;

Адамның дене құрылысы, маңызды мүшелері жайлы білуге тырысады.Негізгі пайдалы азық – түліктерді атайды. Аурулардың алдын алудың негізгі шаралары туралы түсінікке ие;

 Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру.

Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады.

Коммуникация

Ертегілерді толық мазмұндап, сұрақтарға жауап беруді үйренді;

Өлеңдерді саналы ,     эмоционалды түрде жатқа айтады;

Ертегі кейіпкерлеріне жанашырлық танытады;

3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету.

Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады.

Таным 


Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды .

Түрлі құрастыру тәсілдерін қолдана отырып, қағаз парағын түрлендіреді;

Туған өлкенің кейбір өсімдіктері туралы біледі;

Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру.

Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі.

Шығармашылық 

Түстерді араластыру арқылы жаңа яғни қосымша түстерді шығарып алуға болатынын меңгерді;


Төртбұрышты пішіндегі заттарды , оларды дөңгелек пішіндегі бейнелермен исәйкестендіріп, бейнелей алады;

Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары)

Сурет салудың техникасын меңгерген.  

Әлеумет 

Қоғамдық жерлердегі этикамен танысты;.

Таныс ағаштарды, бөлме өсімдіктерін ,көкөністер мен жемістердің 3-4 түрін, үй жануарларын және жабайы жануарларды , құстарды , жәндіктерді таниды және атайды;

Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету.

Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады.

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай);

II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай);

III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай)