2022-2023 оқу жылына 0 "Е" мектепалды даярлық сыныбының даму картасы
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Алишерқызы Айзере Баланың жасы 6 жас Сыныбы:0 Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Күш жаттығу кезіңде еркін жаттығу жасай алады; Лақтыру, қағып алу жаттығулары арқылы қозғалыстың негізгі түрлерін орындауды үйрету; | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Барлық дыбыстарды айта алады; Дыбыстарды анық айтуды , интонацияны игерген; Баяндау сипатын сезініп, шығармалардың мазмұнын эмоционалды қабылдай алады; | Сөздерге дыбыстық талдау жасай алады. Хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алады әнгімені мұқият тындайды,мазмұның айта алады | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | 10-ға дейін кері қарай санауды біледі.Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету. | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алады теңсіздік пен теңдік ажырата алады түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алады, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажыратады | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін (1-2) салу. Үзік сызықтарды салу білігін бекіту | Бояуларды колдана алады өз жұмысына нәтиже бере алады сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана алады қазақ ою өрнектерді біледі | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу. | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алады, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алады өсімдіктерге күтім жасау әдістерін біледі | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Дәулетқызы Ерке Баланың жасы 6 жас Сыныбы: 0 Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Жүру, жүгіру , өрмелеу қозғалыстарының негізін қалыптастыру; | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Сөздік қоры жақсы дамыған. | Сөздерге дыбыстық талдау жасай алады. Хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алады әнгімені мұқият тындайды,мазмұның айта алады | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. Есте сақтау қабілеті жақсы. | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алады теңсіздік пен теңдік ажырата алады түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алады, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажыратады | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету | Бояуларды колдана алады өз жұмысына нәтиже бере алады сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана алады қазақ ою өрнектерді біледі | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Сөздік қоры жақсы дамыған | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алады, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алады өсімдіктерге күтім жасау әдістерін біледі | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Ерболат Ернар Баланың жасы 5 жас Сыныбы: 0 Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Қимылы дамыған. | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды. | Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру. | Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады. |
Коммуникация | Дыбыстарды дұрыс айтпайды. Сөздік қоры дамымаған. Тіл кемістігі бар. | Сөздерге дыбыстық талдау жасай алмайды хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алмайды әнгімені мұқият тындайды,мазмұның айта алмайды | 3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету. | Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады. |
Таным | Түстерді ажырата алмайды. геометриялық пішіндерді ажыратады Есте сақтау қабілеті орташа. | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алады теңсіздік пен теңдік ажырата алмайды түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алады, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажыратады | Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру. | Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі. |
Шығармашылық | Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету | Бояуларды колдана алады өз жұмысына нәтиже бере алады сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана алмайды қазақ ою өрнектерді білмейді. | Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары) | Сурет салудың техникасын меңгерген. |
Әлеумет | Ойын жеткізе алмайды. Қоршаған орта туралы түсінігі жоқ. | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алмайды, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алмайды өсімдіктерге күтім жасау әдістерін біледі | Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету. | Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6 ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Еркінбек Шұғыла Баланың жасы 6 жас сыныбы :0 Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Қимыл – қозғалыс ережесі ойындарын бұзбай ойнауды меңгереді. | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды | Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру. | Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады. |
Коммуникация | Өз ойларын еркін білдіріп, мәтіннің мазмұны бойынша әңгімелеуді үйренеді. | Сөздерге дыбыстық талдау жасай алады. Хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алады әнгімені мұқият тындайды,мазмұның айта алады | 3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету. | Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады. |
Таным | Уақыт өлшем бірліктері мен тәулікті күнделікті өмірде пайдалануды меңгереді. | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алады теңсіздік пен теңдік ажырата алады түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алады, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажыратады | Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру. | Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі. |
Шығармашылық | Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді дамыту | Бояуларды колдана алады өз жұмысына нәтиже бере алады сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана алады қазақ ою өрнектерді біледі | Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары) | Сурет салудың техникасын меңгерген. |
Әлеумет | Өз ойын айта алады. Қоршаған орта туралы түсінігі бар. | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алады, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алады өсімдіктерге күтім жасау әдістерін біледі | Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету. | Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Жомарт Айтөре Баланың жасы 6 жас сыныбы : 0Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Лақтыру, қағып алу,жаттығулары арқылы қозғалыстың негізгі түрлерін орындауды үйренеді; | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды. | Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру. | Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады. |
Коммуникация | Сөздік қоры орташа дамыған. Дыбыстарды дұрыс атайды. | Сөздерге дыбыстық талдау жасай алмайды хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алмайды әнгімені мұқият тындайды,мазмұның айта алмайды | 3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету. | Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады. |
Таным | Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады Есте сақтауы орташа. | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алады теңсіздік пен теңдік ажырата алмайды түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алады, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажыратады | Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру. | Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі. |
Шығармашылық | Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді дамыту. | Бояуларды колдана алады өз жұмысына нәтиже бере алады сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана алмайды қазақ ою өрнектерді білмейді. | Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары) | Сурет салудың техникасын меңгерген. |
Әлеумет | Қоршаған орта туралы түсінігі бар. Өз ойын жеткізуді дамыту | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алмайды, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алмайды өсімдіктерге күтім жасау әдістерін біледі | Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету. | Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Кәдірбек Раяна Баланың жасы 6 жас сыныбы : 0 Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Қимылы орташа дамыған. | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Сөздік қоры аз дамыған. | Сөздерге дыбыстық талдау жасай алады. Хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алады әнгімені мұқият тындайды,мазмұның айта алады | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | Түстерді біледі, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алады . | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алады теңсіздік пен теңдік ажырата алады түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алады, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажыратады | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету | Бояуларды колдана алады өз жұмысына нәтиже бере алады сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана алады қазақ ою өрнектерді біледі | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Сөздік қоры орташа. | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алады, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алады өсімдіктерге күтім жасау әдістерін біледі | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Қабыл Алихан Баланың жасы 5 жас сыныбы : 0 Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Қозғалыс ептілігі мен дағдыларын жетілдіру; | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды | Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру. | Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады. |
Коммуникация | Мазмұнды суреттерге қарап, әңгімелеуді үйренеді; | Сөздерге дыбыстық талдау жасай аламайды. Хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алмайды әнгімені мұқият тындамайды,мазмұның айта алмайды | 3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету. | Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады. |
Таным | Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды . | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алмайды теңсіздік пен теңдік ажырата алмайды түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алмайды, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажырата алмайды | Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру. | Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі. |
Шығармашылық | Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету | Бояуларды колдана алмайды өз жұмысына нәтиже бере алмайды сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана аладана азақ ою өрнектерді біледі | Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары) | Сурет салудың техникасын меңгерген. |
Әлеумет | Сөздік қоры аз. | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алмайды, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алмайды өсімдіктерге күтім жасау әдістерін білмейді | Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету. | Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Қайрат Шахзад Баланың жасы 6 жас сыныбы : 0Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Қимылы орташа дамыған. | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды. | Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру. | Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады. |
Коммуникация | Сөздік қоры аз дамыған. | Сөздерге дыбыстық талдау жасай алмайды хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алмайды әнгімені мұқият тындайды,мазмұның айта алмайды | 3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету. | Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады. |
Таным | Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды . | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алады теңсіздік пен теңдік ажырата алмайды түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алады, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажыратады | Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру. | Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі. |
Шығармашылық | Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету | Бояуларды колдана алады өз жұмысына нәтиже бере алады сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана алмайды қазақ ою өрнектерді білмейді. | Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары) | Сурет салудың техникасын меңгерген. |
Әлеумет | Сөздік қоры аз. | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алмайды, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алмайды өсімдіктерге күтім жасау әдістерін біледі | Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету. | Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Қалдыбай Ерлік Баланың жасы 6 жас сыныбы : 0 Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Қозғалыс ептілігімен дағдыларын жетілдіру; | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды. | Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру. | Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады. |
Коммуникация | Сөздік қоры аз дамыған. | Сөздерге дыбыстық талдау жасай алмайды хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алмайды әнгімені мұқият тындайды,мазмұның айта алмайды | 3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету. | Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады. |
Таным | Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды . | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алады теңсіздік пен теңдік ажырата алмайды түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алады, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажыратады | Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру. | Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі. |
Шығармашылық | Қауіпсіздік ережеге сүйене отырып, тапсырмаларды ұқыптылықпен орындауды меңгереді; | Бояуларды колдана алады өз жұмысына нәтиже бере алады сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана алмайды қазақ ою өрнектерді білмейді. | Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары) | Сурет салудың техникасын меңгерген. |
Әлеумет | Сөздік қоры аз. | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алмайды, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алмайды өсімдіктерге күтім жасау әдістерін біледі | Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету. | Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Қалдыбай Жанасыл Баланың жасы 5 жас сыныбы :0Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Қимылы орташа дамыған. | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды. | Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру. | Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады. |
Коммуникация | Сөздік қоры аз дамыған. | Сөздерге дыбыстық талдау жасай алмайды хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алмайды әнгімені мұқият тындайды,мазмұның айта алмайды | 3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету. | Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады. |
Таным | Түстерді біліеді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алады . | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алады теңсіздік пен теңдік ажырата алмайды түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алады, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажыратады | Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру. | Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі. |
Шығармашылық | Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету | Бояуларды колдана алады өз жұмысына нәтиже бере алады сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана алмайды қазақ ою өрнектерді білмейді. | Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары) | Сурет салудың техникасын меңгерген. |
Әлеумет | Сөздік қоры аз | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алмайды, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алмайды өсімдіктерге күтім жасау әдістерін біледі | Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету. | Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні:Қуанған Әмина Баланың жасы 5 жас сыныбы :0Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Қимылы орташа дамыған. | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды | Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру. | Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады. |
Коммуникация | Сөздік қоры аз дамыған. | Сөздерге дыбыстық талдау жасай аламайды. Хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алмайды әнгімені мұқият тындамайды,мазмұның айта алмайды | 3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету. | Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады. |
Таным | Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды . | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алмайды теңсіздік пен теңдік ажырата алмайды түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алмайды, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажырата алмайды | Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру. | Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі. |
Шығармашылық | Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету | Бояуларды колдана алмайды өз жұмысына нәтиже бере алмайды сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана аладана азақ ою өрнектерді біледі | Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары) | Сурет салудың техникасын меңгерген. |
Әлеумет | Сөздік қоры аз. | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алмайды, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алмайды өсімдіктерге күтім жасау әдістерін білмейді | Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету. | Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Медетұлы Ислам Баланың жасы 5 жас сыныбы :0 Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Қимылы орташа дамыған. | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды. | Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру. | Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады. |
Коммуникация | Сөздік қоры аз дамыған. | Сөздерге дыбыстық талдау жасай алмайды хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алмайды әнгімені мұқият тындайды,мазмұның айта алмайды | 3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету. | Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады. |
Таным | Түстерді біледі, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алады . | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алады теңсіздік пен теңдік ажырата алмайды түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алады, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажыратады | Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру. | Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі. |
Шығармашылық | Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету | Бояуларды колдана алады өз жұмысына нәтиже бере алады сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана алмайды қазақ ою өрнектерді білмейді. | Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары) | Сурет салудың техникасын меңгерген. |
Әлеумет | Сөздік қоры аз. | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алмайды, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алмайды өсімдіктерге күтім жасау әдістерін біледі | Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету. | Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Мұхаметхан Аяна Баланың жасы 6 жас сыныбы : 0Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Қимылы орташа дамыған. | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды | Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру. | Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады. |
Коммуникация | Сөздік қоры аз дамыған. | Сөздерге дыбыстық талдау жасай алады. Хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алады әнгімені мұқият тындайды,мазмұның айта алады | 3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету. | Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады. |
Таным | Түстерді біледі, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алады . | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алады теңсіздік пен теңдік ажырата алады түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алады, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажыратады | Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру. | Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі. |
Шығармашылық | Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету | Бояуларды колдана алады өз жұмысына нәтиже бере алады сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана алады қазақ ою өрнектерді біледі | Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары) | Сурет салудың техникасын меңгерген. |
Әлеумет | Сөздік қоры аз. | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алады, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алады өсімдіктерге күтім жасау әдістерін біледі | Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету. | Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні:Нурбеков Ерали Баланың жасы 6 жас сыныбы : 0 Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы баылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Күш жаттығу кезеңде еркін жаттығу жасай алады, Лақтыру, қағып алу жаттығулары арқылы қозғалыстың негізгі түрлерін орындауды үйрету; | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Барлық дыбыстарды айта алады; Дыбыстарды анық айтуды,интонацияны игерген; Баяндау сипатын сезініп, шығармалардың мазмұнын эмоциналды қабылдай алады, | Сөздерге дыбыстық талдау жасай алады. Хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алады әнгімені мұқият тындайды,мазмұның айта алады | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | 10-ға дейін кері қарай санауды біледі Кеңістікті бағдарлау және ажырата білуге үйрету. | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алады теңсіздік пен теңдік ажырата алады түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алады, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажыратады | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | Түрлі үйлесімдікте құрылған қазақ өрнегінің элементтерін(1-2) cалу. Үзік сызықтарды салу білігін бекіту. | Бояуларды колдана алады өз жұмысына нәтиже бере алады сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана алады қазақ ою өрнектерді біледі | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу.. | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алады, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алады өсімдіктерге күтім жасау әдістерін біледі | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні:Нұрлыхан Сұңқар Баланың жасы 6 жас сыныбы :0 Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Қимылы орташа дамыған. | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды. | Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру. | Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады. |
Коммуникация | Қарым- қатынас жасауда өз ойын толық мәдениетті жеткізуді үйренді; | Сөздерге дыбыстық талдау жасай алмайды хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алмайды әнгімені мұқият тындайды,мазмұның айта алмайды | 3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету. | Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады. |
Таным | Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды . | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алады теңсіздік пен теңдік ажырата алмайды түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алады, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажыратады | Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру. | Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі. |
Шығармашылық | Сызық түрлерімен таныса отырып, мысалдар келтіріп, орынды пайдалана алуды меңгереді; | Бояуларды колдана алады өз жұмысына нәтиже бере алады сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана алмайды қазақ ою өрнектерді білмейді. | Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары) | Сурет салудың техникасын меңгерген. |
Әлеумет | Сөздік қоры аз. | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алмайды, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алмайды өсімдіктерге күтім жасау әдістерін біледі | Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету. | Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Серикбекова Айлин Баланың жасы 5 жас сыныбы :0 Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Қимылы орташа дамыған. | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды | Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру. | Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады. |
Коммуникация | Өлең жолдарын мәнерлеп айтуды үйренді; | Сөздерге дыбыстық талдау жасай алады. Хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алады әнгімені мұқият тындайды,мазмұның айта алады | 3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету. | Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады. |
Таным | Түстерді біледі, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды . | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алады теңсіздік пен теңдік ажырата алады түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алады, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажыратады | Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру. | Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі. |
Шығармашылық | Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету | Бояуларды колдана алады өз жұмысына нәтиже бере алады сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана алады қазақ ою өрнектерді біледі | Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары) | Сурет салудың техникасын меңгерген. |
Әлеумет | Сөздік қоры аз. | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алады, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алады өсімдіктерге күтім жасау әдістерін біледі | Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету. | Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Сламбеков Музафар Баланың жасы 6 жас сыныбы :0 Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Қимылы орташа дамыған. | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Сөздік қоры аз дамыған. | Сөздерге дыбыстық талдау жасай алады. Хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алады әнгімені мұқият тындайды,мазмұның айта алады | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды . | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алады теңсіздік пен теңдік ажырата алады түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алады, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажыратады | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету | Бояуларды колдана алады өз жұмысына нәтиже бере алады сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана алады қазақ ою өрнектерді біледі | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Сөздік қоры аз. | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алады, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алады өсімдіктерге күтім жасау әдістерін біледі | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Сламбеков Мустафа Баланың жасы 6 жас сыныбы : 0Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Қимылы орташа дамыған. | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды | Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру. | Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады. |
Коммуникация | Сөздік қоры аз дамыған. | Сөздерге дыбыстық талдау жасай аламайды. Хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алмайды әнгімені мұқият тындамайды,мазмұның айта алмайды | 3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету. | Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады. |
Таным | Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды . | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алмайды теңсіздік пен теңдік ажырата алмайды түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алмайды, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажырата алмайды | Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру. | Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі. |
Шығармашылық | Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету | Бояуларды колдана алмайды өз жұмысына нәтиже бере алмайды сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана аладана азақ ою өрнектерді біледі | Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары) | Сурет салудың техникасын меңгерген. |
Әлеумет | Сөздік қоры аз. | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алмайды, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алмайды өсімдіктерге күтім жасау әдістерін білмейді | Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету. | Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні:Тоқтархан Айбек Баланың жасы 5 жас сыныбы : 0В мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Қимылы орташа дамыған. | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды. | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Сөздік қоры аз дамыған. | Сөздерге дыбыстық талдау жасай алмайды хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алмайды әнгімені мұқият тындайды,мазмұның айта алмайды | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | Түстерді білмейді, ауызша санайды, геометриялық пішіндерді ажырата алмайды . | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алады теңсіздік пен теңдік ажырата алмайды түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алады, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажыратады | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету | Бояуларды колдана алады өз жұмысына нәтиже бере алады сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана алмайды қазақ ою өрнектерді білмейді. | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Сөздік қоры аз. | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алмайды, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алмайды өсімдіктерге күтім жасау әдістерін біледі | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Тұрсынхан Асылжан Баланың жасы 6 жас сыныбы :0 Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Қимылы орташа дамыған. | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды. | Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. | Тапсырманы жақсы орындайды |
Коммуникация | Сөздік қоры аз дамыған. | Сөздерге дыбыстық талдау жасай алмайды хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алмайды әнгімені мұқият тындайды,мазмұның айта алмайды | Сөздік қоры жақсы дамыған дауыссыздарды ажыратады,үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды | Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды |
Таным | Сөзжұмбақ құрастырып, шешімін табуды үйренді; | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алады теңсіздік пен теңдік ажырата алмайды түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алады, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажыратады | геометриялық пішіндерді таниды және атайды,5 және одан артық заттардың өлшемдік қатынастарын анықтай біледі Геометриялық денелерді дұрыс атап, ажырата біледі | Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді |
Шығармашылық | Күрделі бейнелерді шаблонға қарап үйренді; | Бояуларды колдана алады өз жұмысына нәтиже бере алады сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана алмайды қазақ ою өрнектерді білмейді. | суретті салуда мәнерлеу құралдарын, қазақтың ою-өрнек элементтерін қолданады. | Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді |
Әлеумет | Логикалық үстел үсті ойындарымен танысты; | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алмайды, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алмайды өсімдіктерге күтім жасау әдістерін біледі | туыстарына, құрдастарына, ересектерге эмоциялық көңіл күйін білдіріп, үлкенді сыйлап, мейірімділік таныта алады. | Ересектер менжақындарына мейірімділік,сыйластық білдіреді. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Бақытбек Амир Баланың жасы 6 жас сыныбы :0 Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Қимылы орташа дамыған. | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды. | Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру. | Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады. |
Коммуникация | Сөздік қоры аз дамыған. | Сөздерге дыбыстық талдау жасай алмайды хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алмайды әнгімені мұқият тындайды,мазмұның айта алмайды | 3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету. | Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады. |
Таным | Сөзжұмбақ құрастырып, шешімін табуды үйренді; | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алады теңсіздік пен теңдік ажырата алмайды түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алады, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажыратады | Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру. | Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі. |
Шығармашылық | Күрделі бейнелерді шаблонға қарап үйренді; | Бояуларды колдана алады өз жұмысына нәтиже бере алады сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана алмайды қазақ ою өрнектерді білмейді. | Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары) | Сурет салудың техникасын меңгерген. |
Әлеумет | Логикалық үстел үсті ойындарымен танысты; | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алмайды, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алмайды өсімдіктерге күтім жасау әдістерін біледі | Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету. | Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің бідетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |
Мектепалды даярлық тобының 2022-2023 оқу жылындағы білім деңгейінің және білім беру салаларының бастапқы салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Жомартова Еркем Баланың жасы 6 жас сыныбы :0 Е мектепалды даярлық Күні 29.09.2022ж
Білім беру салалары | Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) | Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) | ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық | Қимылы орташа дамыған. | Сапта жүреді,іш нара жіптерден аттап жүре алады,тепе тендікті сақтайды жылдамдыққа жүгере алады,өрмелейді секіреді,қимылдарды жасайды. | Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру. | Жеке гигиена дағдыларын менгерген. Өз өзіне қызмет ете алады. |
Коммуникация | Сөздік қоры аз дамыған. | Сөздерге дыбыстық талдау жасай алмайды хабарлы, лепті сөйлемдерді қолдана алмайды әнгімені мұқият тындайды,мазмұның айта алмайды | 3-5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтып үйрету. | Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай алады. |
Таным | Сөзжұмбақ құрастырып, шешімін табуды үйренді; | Қаңша нешінші сұрақтарға жауап бере алады теңсіздік пен теңдік ажырата алмайды түсі, пішіні өлшемі бойынша ажырата алады, заттардын ұзындығын, биіктігін жуан, жіңішке ажыратады | Түстерді, пішіндерді, тәуліктерді ары қарай жетілдіру. | Түстерді, тәулік бөліктерін , геометриялық пішіндерді біледі. |
Шығармашылық | Күрделі бейнелерді шаблонға қарап үйренді; | Бояуларды колдана алады өз жұмысына нәтиже бере алады сурет салуда әртүрлі техникаларды қолдана алмайды қазақ ою өрнектерді білмейді. | Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгерту (саусақ іздері, нүкте сызықтары) | Сурет салудың техникасын меңгерген. |
Әлеумет | Логикалық үстел үсті ойындарымен танысты; | Тірі және өлі табиғат арасындағы айырмашылықтарды толықтай ажырата алмайды, заттар мен құблыстардың өзіне тән сипатамалық белгілерін талдай алмайды өсімдіктерге күтім жасау әдістерін біледі | Күннің бөліктерін ажырата білуін үйрету. Мезгілдерді айыра білуге үйрету. | Мезгілдер туралы түсініктері қалыптасқан, күннің бөліктерін ажырата алады. |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: I-деңгей-бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады (1-3ұпай); II-деңгей –не істеп жатқанын түсінеді,белгілі білім қорына ие(4-6ұпай); III-деңгей –бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады,білімін өз бетінше шығармашылықпен қолдана алады(7-10ұпай) |