Телефоны приемной:
+7(7232) 74-24-95
+7(7232) 74-24-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Исаханова Гульназ Маликовна Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
28
февраль
2022

Исаханова Гульназ Маликовна Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі


Исаханова Гульназ Маликовна

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

«Педагог-зерттеуші»

Еңбек өтілі – 16 жыл

ШҚО, «Шығыс» өңірлік орталығының ұйымдастыруымен 23.01.2019 жылы 

облыс көлемінде өткен мектеп директорларының семинар конференциясында 7-сыныпқа арналған «Әлеуметтік желі – ең үлкен ғаламтор тақырыбы бойынша модельге негізделген шығармашылық «Бестік диктанты» тақырыбында информатика пәнімен кіріктірілген

 «Шеберлік сағатының» жоспары


Сабақ : Қазақ тілі, информатика

Мектеп:  «№ 46 орта мектебі» КММ

Күні: 23.01.19 

Мұғалімдері:  Г.Исаханова, Н.Сағатбекова

Сынып: 7 «А»

Қатысқан оқушылар  саны:  15

Қатыспағандар:0

Бөлім атауы

Ғаламтор және әлеуметтік желілер

Сабақтың тақырыбы:

Әлеуметтік желі – ең үлкен ғаламтор тақырыбы бойынша модельге негізделген шығармашылық «Бестік диктанты» 

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

7.3.3.1-мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба)түрінде берілген процесті сипаттап жазу.

Сабақ мақсаты:

  • әлеуметтік, графикалық мәтін туралы түсінік қалыптасады; 
  • мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтінді сипаттап жазады; 
  • өз бетімен алған білімді шығармашылық деңгейге жеткізеді; 
  • ағылшын тілін сабақта қолдана алады;
  • әлеуметтік желінің түрлері және даму тарихы

Ресурстар 

АКТ құралы, графикалық мәтін, сызба, ғаламтор, әлеуметтік желілер

Бағалау критерийлері:

әлеуметтік, графикалық мәтін туралы түсінеді;  мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтінді сипаттап жазады; алған білімді шығармашылық деңгейге жеткізеді;

ағылшын тілін сабақта қолданады

Дескриптор

тақырыпты болжай алады, өз мақсаттарын айқындай біледі;

негізгі ақпаратты айқындай алады, әлеуметтік, графикалық мәтін туралы түсіне алады;  

пікір білдіре біледі;

тілдік нормаларды сақтай отырып, өз ойын еркін жеткізе алады;

мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтінді сипаттап жаза біледі; 

ережені қолдана отырып, сауатты жаза біледі; 

алған білімді шығармашылық деңгейге жеткізе біледі;

ағылшын тілін сабақта қолдана алады;

информатика пәнімен тақырыпты байланыстыра алады;

Ойлау дағдыларының деңгейі

 Білу, түсіну,  қолдану, анализ, синтез, бағалау, кері байланыс

Тілдік мақсаттар:

Әлеуметтік желі, ғаламтор ресурстары, қарым-қатынас құралы, графикалық мәтін, таңбалы тастар, отарлау кезеңі, түркі дәуірі, хандық дәуір

Құндылықтарды дарыту

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, информатика

АКТ қолдану дағдылары

Презентация, слайд, көмек-нұсқа

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

 Сабақтың басы

5 мин

Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийі айтылады.

-Ереже қайталау;

-Ғаламторсыз мақсатқа жетуге бола ма? Пікір жазу;

-Мақсатты келер шақты қолдану;

-Сабақ мақсаты –оқушы мақсаты

Сабақтың ортасы

20 мин.












І кезең.

Информатика пәні бойынша түсінік қалыптастыру

 - Тақырып айқындау (әлеуметтік желілердің суреттері арқылы);

 - Әлеуметтік желі туралы түсінік беру

ІІ. Ж. Сәйкестендіру, өсу жолын көрсету 

Түркі дәуірі, хандық дәуірдегі, отарлау кезіндегі, ХХІ ғ. әлеуметтік желілер

ІІ кезең.

Бестік диктанты 

Мәтін: графикалық

Сөз

Сөйлем

Сұрақ

Жауап

Мәтін

Дескриптор:

  • Қарапайым диктанттан ерекшелігін ажыратады;
  • Графикалық мәтінді басшылыққа ала отырып, диктант жазады;
  • Мәтінді өз беттерімен жазады;
  • Сөйлемдерін талдайды, бірін-бірі тексереді,
  • Бірін-бірі бағалайды;
  • Жазған мәтінінен бір сөйлемді мақсатты келер шаққа айналдырады

Сабақтың соңы


3 мин


Үйге тапсырма:

Барлық оқушылар орындай алады: «Әлеуметтік желімен жұмыс жасау ережесі» Ереже құру; 

Көпшілік оқушылар орындай алады: «Әлеуметтік желінің пайдасы мен зияны» АКТ құралдары көмегімен модель жасау;

Кейбір оқушылар орындайды: жасаған моделдерін қорғау


Кері байланыс:

«Өрмекші торы» әдісі

Бүгінгі сабақ несімен ерекше болды?

Несімен ұнады?

Өзіңе не алдың?
























Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив